czwartek, 6 czerwca 2013

Leszcze

witam

Od kilku dni w biegu - spadki na asianach sprawdzam w komórce, ale niewiele z tego wynika. Skandynawii grać przecież nie będę. Te klocki zostawiam dla innych. A i mecze międzypaństwowe nigdy nie były moim konikiem.
Dzisiaj nawet znalazłem ciekawy pojedynek koszykówki kobiet - Serbia v Ukraina (home 1,60) ale jak dotarłem do Mixa to spuścili na 1,45. Dałem więc spokój. Lepiej poczekać na lepsze czasy i uderzyć raz a dobrze.
6 czerwca. Równo 13 lat temu rozpadła się koalicja AWS/UW. Spodziewałem się powtórki ale na razie brak sygnałów.. :)
Licząc na cuda na jeden jednak postawiłem. Lotto i 9 milionów. I pewna 19 :)
A Serbia choć prowadziła po dwóch kwartach dziewięcioma oczkami, już przegrywa. Może i dobrze, że obniżyli leszcze kurs
PiS: 16'40"
FT 75-78 (uratowałem szmal)
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz