sobota, 22 czerwca 2013

Opętanie

witam

Mija dzień za dniem a ja wciąż czuję się jak nie przymierzając Nostradamus w trakcie pisania swoich najbardziej przerażających Centurii. Nawet sen opanowały mi jakieś maniakalne wizje. Oj, będzie się działo.
A może to wszystko ma miejsce z powodu nadmiaru wyobraźni, braku ciekawej pracy i w gruncie rzeczy takiej starczej samotności. Może przez utraconą w wieku 58+ perspektywę...?  Sam już nie wiem.
Tymczasem zaczynam wypełniać kupony na jutrzejszy zestaw "Ligi Polskiej" i jak zawsze mam nadzieję.
Nadzieję, że to właśnie ten układ i ten tydzień.
A póki co zagrałem:
Selfoss v Throttur 1 1,87 (result 2-2)

i jak uda się to trafić - całość przerzucę na:
Hafnarfjordur (-1,5) 2,04

W realizacji życzeń pomocna może okazać się ta impreza....
http://www.youtube.com/watch?v=2d5N_M3iBR8 - o 20'00" jak co roku nad Wisłą...

powodzenia

5 komentarzy:

  1. Witaj.
    Sądzisz że selfoss wygra ten mecz?przymierzam się do zagrania na ten zespół ,warto?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postawiłem - a jak będzie, kto to wie....
    W życiu nie ma nic pewnego

    OdpowiedzUsuń
  3. W 55 minucie odstawiłem X po 19,00 przy stanie 2-0
    I idę na spacer. Nic złego się raczej nie stanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odstawiłem :):) - to raczej słabe wyrażenie...
    ubezpieczyłem home X-sem i już wiadomo o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow...2-2 się zrobiło...:(

    OdpowiedzUsuń