sobota, 29 czerwca 2013

Skoki narciarskie :)

witam

Tak się napinałem i w końcu nie zagrałem pierwszego etapu Le Tour. Więcej napiszę, nawet nie oglądałem relacji i czekam na wieczorną powtórkę.
Za 200 posłałem za to "LP" i teraz żałuję, że za tanio :) - ponieważ grałem na czterech jedynkach od góry a trzy już wlazły.
Przed 19'00" puściłem też kupon w STS
Sajfutdinov v MJ Jensen 1 1,20 (punkty 13-6)
Wenig v Justin 1 1,30
Leyhe v Zniszczoł 1 1,50
ako 2,34
a te dwie, tajemnicze, ostatnie pozycje to puchar kontynentalny w letnich skokach narciarskich :)
result: Niemcy okrutnie zawiedli. W seriach próbnych i w pierwszym konkursie po czterech w pierwszej 5-ce a w konkursie drugim całkowity kanał......

Kubot mnie zadziwił, na meczu Radwańskiej prócz samego meczu nerwy nie wytrzymywały po komentarzach Tomaszewskiego seniora.

pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Cześć Paweł :)
    Chyba zestaw LP za bardzo Ci się nie ułożył, no chyba że podparłeś remisem pozycję czwartą? Mi zostały już tylko 2 linie ale marnie to widzę żeby się złożyło na komplet trafień. Ten remis położył mi wiele linii
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trafiłem 4-tej.
    W wersji pierwotnej miałem 1X ale były spore spadki na asianach więc wysolowałem 1-kę.
    Inna sprawa, że jak pisałem notkę to było 1-0 i dokładnie w momencie jej wysyłania - goście wyrównali...
    To się nazywa - "nie chwalić dnia przed zachodem..." :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń