piątek, 7 czerwca 2013

Po omacku

witam

Wczoraj napisałem, że nie bardzo lubię stawiać na mecze międzypaństwowe i to jest fakt.
Jednak nie grać nic - jakoś głupio :)
Tłum idzie na całość w:
http://www.betexplorer.com/hot/

18:30Latvia - Bosnia & Herzegovina5.893.851.56681324%5%90%
20:00Liechtenstein - Slovakia11.654.991.28771006%6%88%
20:15Moldova - Poland8.024.201.42861007%5%88%

więc może się trzeba przemóc i łyknąć trochę tej wieczornej adrenaliny...

Result: 23'00"
Finalnie zamiast Słowacji dołożyłem jutrzejszą Szwajcarię ale nic to nie dało. Pakowanie "stówki" w naszą ekipę to tak jakby oddać głos na tych co to im notowania zlecą wkrótce do zera. Szkoda Polski, szkoda "stówki".... Na szczęście jutro sobota i wybór do gry jakby bogatszy...
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Cześć Paweł :)
    Ale co by nie mówić to tak słabo grającej obrony to ja w życiu nie widziałem, tak wiele błędów w przeciągu bodajże 5 minut to za mojego życia nie widziałem, sędziemu to powinni postawić pomnik że nie podyktował karnego :)
    pozdrawiam
    szachista
    ps. co sądzisz o dzisiejszym meczu "pasiaków"?

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    Przegrali z Tychami u siebie ostatnio 0-1 i nie wiem co o tym myśleć.
    Cała ta sytuacja wyglądała przejrzyście ale po tym powyższym wyniku to nie wiem co sądzić.
    Jeślibym miał trzymać się pierwotnej wersji to Nieciecza przegrywa a Cracovia wygrywa bo przecież miały awansować Zawisza z Cracovią :)
    Zawiszy wystarcza X więc nie dotykam, Nieciecza przy X też awansuje....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać nie tylko ja podążam tą ścieżką...
    Na gorących faworytach
    Swinoujscie - Termalica B-B. 2.52 3.12 2.59 15 1 2 83% 6% 11%

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe tylko kto chce awansować? :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń