środa, 20 lutego 2013

Skoki na "booki"

witam

We włoskim Predazzo właśnie rozpoczęły się MŚ w skokach narciarskich. Dzisiaj i jutro treningi, w piątek kwalifikacje a w sobotę wielkie skakanie na skoczni HS 106.
Kursy i pojedynki były już do zagrania ale na razie sobie odpuściłem. W tym roku jakoś mało czuję tę dyscyplinę a forma startujących w niej zawodników dziwnie imho się odmienia z zawodów na zawody.
Tym niemniej w MŚ na szalę rzucą wszystko więc grać warto, tyle że po dwudniowej analizie tego co właśnie pokazują.
Skocznia mała a na takiej, poza Gregorym liczę na techników w osobach Ammana i spółki. Może Stoch...
Ładnie weszły dzisiaj przeszacowania (Limassol+Ferencsvaros 1,33*1,55) ale z powodu niskich kursów i tego, że postawiłem właściwie na biegu, nawet nie było sensu o tym pisać. Kupon kończy jego "miękkie podbrzusze" czyli Southport v Leyton Orient X2 po 1,40 w półfinale JP Trophy w którym goście odrabiają porażkę 0-1 z własnego boiska. Sądzę że są lepsi a poza tym:
http://www.teamtalk.com/match/preview/978/8510164/Southend-v-Leyton-O-preview gospodarze jakby lekko osłabieni.
Jutro bardzo ważny mecz Radwańskiej z Kvitovą. Po wycofaniu się z turnieju Azarenki i Williams, Agnieszka ma ogromne szanse ponownie podbić Dubai.
Też kiedyś chciałem startując w zawodach Godolphin seven stars :) po wygraniu których zapraszali tutaj:



Niestety się nie udało...:)
A tak swoją drogą wiedzieć wcześniej o pomysłach rejterady 1 i 2 z rywalizacji - toż to można było nie tylko kręcić lody ale kupić całą lodziarnię :)
cdn niebawem..

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Godolphin !
    Paweł, ile to już lat .. łezka się woku kręci jak przypomnę sobie ten temat gdzie dałeś temat z wyścigami :) Dałeś szansę i nadzieję :D
    Co ja wtedy powymyślałem, jakie konie, jakie nazwy hahaha :)
    Aż poszukam tego temat (pierwszej edycji) na forumnie

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. 27.11.2002
    http://www.mecz.pl/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=207713&page=1

    1 edycja z 2002 na meczu

    a ja jednak dołączyłem się tu:

    http://www.mecz.pl/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=207158&page=1

    w drugiej edycji na meczu :))

    i moje typy

    The Dubai Millennium Barn MOON BALLAD (IRE)
    The Street Cry Barn POLISH (USA)
    The Balanchine Barn KHALKISSA (USA)
    The Daylami Barn MAMOOL (IRE)
    The Lammtarra Barn SYLVANITE (USA)
    The Fantastic Light Barn FARQAD (USA)
    The Tempera Barn LARROCHA '01

    :D

    uomatko s curkom :))

    u_

    OdpowiedzUsuń
  3. 2002 - to miałem 11 lat mniej :)
    Jak to szybko zleciało...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń