niedziela, 17 lutego 2013

Na początek - biathlon

witam

Dzisiaj w Nowym Mieście ostatni dzień biathlonowych MŚ i dwa wydaje się najsprawiedliwsze biegi, masowe wyścigi pań i panów. Najlepsze 30-stki ruszą we wspólnym starcie a za każde pudło na strzelnicy - runda karna.
Pojedynki kobitek nie są łatwe ale żeby coś się działo postawiłem w STS naszą Gwizdoń do szóstego miejsca po 10,00 w pewniaku :) a do tego tani rozpis 3/9 w rosyjskim hokeju.
Oczywiście bez Magdaleny rzecz stoi grubiej.
Z piłki wstawiłem do systemu włoskie Cremonese (1,85) ale w tej ich 3 lidze zawsze pachnie X-sem.
Resztę póki co przeglądam bo co by nie powiedzieć po wczorajszych imieninach mamuśki jakoś dobrze i długo mi się spało :)

Strongest v Blooming 1 1,80 (result 3-1)
mix

Result: 12'45"
Zupełnie mi nie jest żal tych paru groszy postawionych na Gwizdoń. Sześć pał to rzecz która jej się czasem przytrafia. Ale, że coś było na rzeczy świadczy brązowy medal Hojnisz. Ta 22-latka prócz tego że świetnie strzelała (-1) to pobiegła  niesamowitą życiówkę (7 w biegu). Wstyd powiedzieć - nie była objęta kursami do 1-10 ale gdyby nawet była to przecież bym tego nie postawił :)

PiS: 14'35"
Z braku lepszych pomysłów postawiłem na rosyjski hokej w postaci:
Ryga v Slovan X 4,10 (result 3-1)
Rosyjski hokej z wieloma niespodziankami ale nie zawsze jest "z górki". Nie za drogo ale szkoda dnia..

I czekam na "wyjazd" do Teksasu gdzie na obrzeżach Houston rozpoczną się ciekawe gonitwy (20'20") koni krwi angielskiej :)
http://www.panoramio.com/photo/36409655

cdn..
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz