sobota, 2 czerwca 2012

Trening przedolimpijski

witam

Już niedługo (27.07) w Londynie, rozpoczną się Letnie Igrzyska Olimpijskie. Zawody w których jak co cztery lata każdy będzie mógł znaleźć swoje ulubione sporty w szerokiej ofercie kursowej.
Dzisiaj z braku lepszych pomysłów postanowiłem pobawić się z lekką atletyką a główne wiadomości czerpałem stąd: http://www.iaaf.org/statistics/toplists/index.html
I w tym miejscu prośba. Gdyby ktoś znał strony dotyczące dyscyplin olimpijskiech opisujące progresję poszczególnych zawodników, pogodę na zawodach, siłę wiatru i tym podobne wiadomości specyficzne dla poszczególnych rodzajów sportu to ja bym poprosił o linki.
A w bukmixie wyszedł mi taki pasztet.

RESULT:
Polska v Andora 4-0
James v Wariner (miejsca 2/6)  dyskwalifikacja Jamesa już po ogłoszeniu official result (revised official result) :( :( brak słów....pierwszy raz widzę taki szajs

Z samego rana przyczaiłem się na Islandię i na away win w meczu Grindavik v Akraness (2,30) ale jak zjechali z kursem na 2,00 już mnie to przestało interesować. Poza tym, że RK praktycznie już symboliczne to jeszcze syndrom ostatniej z pierwszą: http://www.bari91.com/soccer_clubs/compare/Grindavik_vs._IA_Akraness

cdn..
powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz