piątek, 22 czerwca 2012

Dlaczego ?

witam

Podłamałem się nieźle. Nie, żeby mieć jakieś tam myśli... ale szlag by trafił to co się wydarzyło.
Już mniej istotne, że straciłem szansę na 13-kę przez UC Dublin w którym na najważniejszym kuponie stoi home win. Na innych mam X ale tam Portugalia miała puknąć coś do przerwy i  kłania się słupek Ronaldo. Właściwie nie patrzę już na ten zestaw bo przecież przy tak banalnych wynikach liczył się tylko komplet trafień. Mało brakowało... :)
A, że ten Dublin tak mnie wpienił to efekt założenia w Toto-gol gdzie stoi 1/01 więc jasno widać 50% wyboru. Kasa misiu, kasa. To mnie uwaliło.
Na dodatek Niemcy :)
Gram silne +/1 w correct score i oczywiście jakiś lewy karny pozbawia mnie kolejnych złudzeń.
W tej sytuacji mam już o czym myśleć kiedy w przyszłym tygodniu na godzinę wjadę do gantry w takim oto automacie :)


Przez tą godzinę w bezruchu, w tym huku magnorezonansu zastanowię się poważnie nad tym czego mi już naprawdę brak.
Arsenal v Sunderland
Everton v Manchester Utd
Fulham v Norwich
Manchester City v Saints
Newcastle v Spurs
Queens Park v Swansea
Reading v Stoke
West Bromwich v Liverpool
West Ham v Aston Villa
Wigan v Chelsea
Ten zestaw brzmi jak muzyka, nieprawdaż :) ale czeka nas dopiero 18 sierpnia 2012 :):):)
A teraz póki co Indiana Downs i walka, walka, walka...

PiS:12'40"
A przed chwilką stanął też do boju taki szpil, żeby coś się działo...


powodzenia

1 komentarz:

  1. Cześć Paweł :)
    Witam w klubie choć pewnie to Ciebie nie pocieszy. Też mi się wyłożył kupon na tym meczu. Zły byłem że nie dałem remisu połówki Portugali w pewniakach... cóż bywa...
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń