piątek, 29 stycznia 2021

Prezent urodzinowy

 witam

Ponieważ jutro o 19'20" mija równo 66 lat kiedy po raz pierwszy odetchnąłem warszawskim powietrzem, przeto postanowiłem zrobić sobie kilka prezentów.
Pierwszy z nich poszedł przed chwilą w STS z którym współpracuje mi się doskonale a jedyne do nich pretensje to fakt, że przestraszyli się bawić ze mną w "pieski".
Myślę sobie, że po starej znajomości pozwolą jubilatowi przytulić "parę marek" z takich dwóch zestawów 5/13.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310292199010653044&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310292199017653224&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Powyższe to baza którą zamierzam zamieniać trójkami zmiennych.
Będzie dobrze....:)
Inny z ciekawych prezentów mam już na oku i pewnie się zdecyduję choć mój elektroniczny guru jest na nieuchwytnym urlopie i najpewniej mnie wyśmieje co do Dell Inspicion 7520. Ale co mi tam...:)
W dzisiejszym planie zakupów jeszcze dobry "wiskacz", ze dwa kozackie cygara (a co), żeberka (!!!) i wszystko co mi się ciekawego rzuci na oczy. 
W końcu naprawdę przyszły czasy, że człowiek nie zna dnia i godziny więc nie ma się co obcyndalać.

NIEDZIELA, 31.01
Dość mam piłki i remisów, tak więc postawiłem sobie kilka tanich singli.
Dla przykładu:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310312199019443514&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz