wtorek, 24 marca 2020

Hazard wiecznie żywy

witam

Gdzieś obok dorastających dzieci których niestety nie posiadam, wiary, także takiej że świat oto nie kończy się na ziemskim łez padole, nauki która tak naprawdę nie wiadomo czy zaprowadzi nas do postępu czy do zguby - motorem ewolucji jest na pewno hazard. Do tej pory wszechobecny i towarzyszący nam od poczęcia kiedy zostajemy praktycznie wylosowani z tryliona możliwych kombinacji.
Ostatnio, z tej losowej układanki, za sprawą szalejącego wokół  wirusa o którym w czerwcu będzie się wspominać już oby tylko historycznie, wypadł nam cały sport i związane z nim emocje. Dla sportowców ale i dla graczy jest to sytuacja nie do pozazdroszczenia. Często cały sens trwania i cel egzystencji opiera się na ekscytacji tym kto wygra wyścig, turniej, rozgrywki ligowe, igrzyska olimpijskie. I ciekawe jak branża, cały ten przemysł, ruszy w końcu do ofensywy kiedy wirus sobie odpuści.
Inna sprawa, że zgodnie z ludową przypowieścią - "cieszy się starzec jak przeżyje marzec" - to mi w istocie powinno leżeć na sercu. Cóż, jakoś to będzie bo jeszcze tak nie było, żeby jakoś nie było.
Biedne "buki" ale tak naprawdę biedny nasz kraj. Gdyby nie Platforma Anty-Obywatelska można byłoby organizować wielkie turnieje texas holdem, może nawet pokerowe MŚ przez internet z udziałem milionów chętnych. A tak zostało jeno "Lotto" i dzisiejsze 13 baniek. Zagrałem...:)

PiS: 18'20"
Przed chwilą przypadkowo zauważyłem, że STS przyjmuje h2h na wyścigi psów w Irlandii. Przyznam się, że nigdy nie grałem na tych torach ale z wielką chęcią przyjrzę się co tam w trawie piszczy. W każdym razie kierunek słuszny. Swego czasu, jakieś 20 lat temu, nieistniejące już "Betako" zaczęło przyjmować h2h na Służewcu i szybko zrezygnowali....:)
PiS: 18'30"
No i klops. Podstawowa strona https://www.gbgb.org.uk/ do analiz, nie sięga Irlandii. Szukam dalej..
Wczoraj trzymali Australię...https://wa.thedogs.com.au/Racing/
Dotarłem....http://www.greyhound-data.com/index.htm
Czekam na wyścigi z Anglii. Dwa dni temu były w ofercie. Najlepiej moje ulubione Monmore Green.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz