czwartek, 5 września 2019

Na dwoje babka wróżyła

witam

Cały czas zmagam się z tymi swoimi duperelami choć zdaję sobie sprawę, że większość z nich jest całkiem nieistotna i spokojnie można mieć je w nosie. Ale cóż robić, "przejmujący jestem" więc nie będę zostawiał za sobą jakichkolwiek nierozwiązanych drobnostek. Są jednak i rzeczy bardziej żywotne jak uzyskanie świadectwa pracy z dawno zlikwidowanego przedsiębiorstwa w którym przez trzy lata harowałem w latach 70-tych czy przepychanka z jedną z firm telekomunikacyjnych która bezczelnie naliczyła mi horrendalne kary z którymi się nie zgadzam.
Nic to, wczoraj udało się korzystnie załatwić dwie inne pierdoły więc tylko się cieszyć.

W hazard wbijam się powoli bo i oferta wielka nie jest. Z ostatniego dobrego "zaciągu" ubyło może z 1% i można by powiedzieć, że nic się nie stało. Prawda jest jednak brutalna bo 1% nieoczyszczonego szamba które płynie od Warszawy w dół Wisły robi kolosalną różnicę w jakości ekosystemu a jak to się może skończyć lepiej nie mówić. Najmilej przyjmę wyborczą klęskę PO-KO na poziomie 19% w Sejmie i porażkę zjednoczonej opozycji w stosunku 30-70 w Senacie.

Ok, mam przed sobą dwa skomplikowane pisma do spłodzenia i pewnie dlatego całą noc nie spałem. Ułożyłem sobie w głowie jak to z grubsza ma wyglądać więc biorę się do roboty. Przed tym ustawię ze trzy rozpisy 5/13 a jako pierwszy element układanki stanie remis w meczu:
Africa Sports versus WAC  - rozgrywanym na Wybrzeżu Kości Słoniowej..... (result 2-2)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz