sobota, 30 listopada 2013

Zbity z pantałyku

witam

Życie jest pełne niespodzianek. Zdążyłem tylko napisać o szansach naszych zawodników w skokach i kobiecym biathlonie a wszystko wyszło na opak. Wygląda mi na to jakby zaczęły się zimowe ustawki a jak i tutaj zaczną się "starać" to czas na głębokie zastanowienie nad sensem gry w te klocki i stratą czasu na matematyczne analizy....Z pewnością dzisiaj skoków i biathlonu nie postawię.
Z Anglią zacząłem tradycyjnie za późno.bo o 10-tej. Gdzie te czasy kiedy potrafiłem uruchomić się od świtu. Winię za to przede wszystkim TV a dokładniej UPC i telewizję Republika która w ich ofercie śmiga od miesiąca....
W każdym razie postaram się w czterech wejściach napisać co w Anglii liczę a może także uda się przemycić ciekawą różnicę kursów jeśli takowa się pojawi..

PiS: 12'50"
Same złe wiadomości. Stało się to czego się obawiałem. Toto Mix reaguje dużo szybciej na zmiany kursów odkąd dysponuje ofertą w sieci i teraz zdążyć z czymś ciekawym jest coraz większą sztuką.
Liga angielska też dość trudna ale coś przecież muszę postawić. Wobec tego zdecydowałem się na:

Leicester v Millwall 1 1,55 (result 3-0)
Notts Co v Brentford 2 2,02 (result 0-1)
Everton v Stoke 1 1,61 (result 4-0)
Tranmere v Colchester 1 2,30 (result 2-1)
Scunthorpe v Torquay 1 1,89 (result 3-1)

cdn
pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Cześć Paweł :)
    Zgadzam się że oferta z wysp jest trudna ale w moje oko wpadły
    Norwich - Cr. Palace 1
    Southend - Cheltenham 1
    Queen of S. - St. Mirren 2
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. THX
    wezmę pod uwagę :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Pawel jakies drawy na hoka ?
    w tym sezonie Szwedzi strasznie remisowi ( 32 % !!! to więcej niż w kopanej)
    pobrałem Brynas i Vaxjo na weekend

    rust

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas próbuję :)
    Gram głównie 3/9 (w takich proporcjach)
    ale oczywiście jak przyszło 7 podchodzących (była taka kolejka) to akurat wtedy odpuściłem...
    Szwedzi, Rosja to podstawa u mnie, dalej lżej Finowie, Czesi. Reszty staeam się nie ruszać..
    pzdr
    Brynas vs Lulea
    2.35
    3.65
    2.45
    +12
    30/11 | 21:30
    Vaxjo Lakers vs HV 71
    2.05
    3.85
    2.80
    +12
    01/12 | 22:00
    Leksands vs Linkoping
    2.30
    3.75
    2.50

    To z rubet w którym lubie się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Outcomes Total %
    Home team wins 56 36 %
    Draws 50 32 %
    Away team wins 49 32 %
    Ale jeśli wykluczyć mecze ze zdecydowanym faworytem, ergo, biorąc tylko te mecze które rubet daje od 3,85 w dół to procent znacznie wzrasta :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Angielska piłka mogłaby się skończyć po 45 minutach :)
    Niestety jeszcze jedna połowa....

    OdpowiedzUsuń
  7. załamka, Southend stracił gola w 96 minucie
    szachista

    OdpowiedzUsuń