niedziela, 17 listopada 2013

Oryginał

witam

Próbowałem być dzisiaj ekscentryczny i polecieć piłką ręczną i koszykówką
EUROPE: VTB United League12
12:30St. PetersburgLokomotiv Kuban     2.70  1.42
EUROPE: Champions League1X2
15:00DrottAalborg-  4.20  11.00  1.35
kursor na strzałce uwidacznia zmiany
Po kursach Mix 1,60*1,55=2,48*0,88*1,10=2,40 do sakiewki
ale jak dotarłem do punktu, rk było już nieaktualne.

Może to i dobrze ponieważ zwykle takie próby kończyły się zgrzytaniem zębów i obietnicą. Nigdy więcej :)
Wracam zatem do szukania różnic w spotkaniach piłkarskich, do analizy kilku wtorkowych meczów z angielskich powtórek FA Cup i tym podobnych atrakcji.
Ranny ptaszek - tak miałem początkowo zatytułować dzisiejszą notkę której intencją było to aby w pewien sposób wyśmiać pobudkę o circa 10'30" i poronione oczekiwanie, że znajdę w ofercie jeszcze coś ciekawego.
I kiedy zacząłem już pukać w klawisze to doszedłem jednak do wniosku, że z ptaszkiem wszystko w najlepszym porządku...:)

Result
Szkoda, że nie zdążyłem zagrać dubli po rozsądnych kursach. A obie pozycje weszły z łatwością:
54-64 w Petersburgu oraz 26-35 w Drott

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz