piątek, 29 listopada 2013

Oestersund - sprint W

witam

Wczorajsze, odwołane treningi konkursu skoków w Kuusamo sprawiły, że miałem się do tego na razie przymierzać i skupić się na kobiecym sprincie w zawodach biathlonowych.
Trochę szkoda bo przy takiej formie Polaków aż żal nie przekłuć na zyski znakomitej dyspozycji Stocha, Żyły czy Bieguna.... Ale jak donosi http://www.skijumping.pl/index.php warunki są dziś znacznie lepsze więc może i warto....
W Oestersund kobiety ścigają się w sprincie. Dyscyplina jakby losowa ale muszę wykorzystać rewelacyjną postawę Hojnisz (zwłaszcza biegową)  http://ibu.blob.core.windows.net/docs/1314/BT/SWRL/CP01/SWIN/BT_C77A_1.0.pdf ponieważ jeśli nie teraz to kiedy :)
Czy zdecyduję się postawić ją do miejsca 1-10 czy w pojedynku z Makarainen jeszcze nie wiem ale wkrótce o tym napiszę...

PiS: 15'00"
Zagrałem w końcu dublę
Makarainen v Hojnisz 2 2,15
Domraczeva v Kuzmina 1 1,40
ako 3,01

Result: 18'55"
Szok i ból głowy.
Zakładałem, że Hojnisz (wczoraj 3 czas) nad Finką ma jedną pałę na strzelnicy do przodu. Miała dwie i mimo to przegrała.
Dzisiaj biegowo 55 (!!!) i nie umiem tego wytłumaczyć inaczej niż zmowa włoskich smarowaczy nart.
Na cały sezon odebrali mi ochotę do gry a tak ten biathlon lubiłem :)
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz