wtorek, 13 sierpnia 2013

Mój tenis :)

witam

"Szewski poniedziałek" to już raczej tylko powiedzenie z bardzo minionych czasów kiedy to szewcy, zwłaszcza dobrzy, byli niezłe pany... ale ja ten ich pradawny termin musiałem wczoraj potraktować bardzo poważnie.
Po nieprzespanej w gruncie rzeczy nocy, bo co to jest jakaś tam dwugodzinna drzemka, cały dzień miałem "przechlapany". Otrzeźwił mnie nieco Paweł Fajdek już w pierwszym swoim rzucie (81.97) bo praktycznie mogłem zakreślać kolejną trafioną pozycję na sobotnich kuponach. Prócz QPR i Luton póki co wszystko jest na nich correct więc weekend może wcale nie był przegrany jak to się z początku wydawało.

Jak wiadomo mamy od kilkunastu godzin 13 sierpnia. No właśnie. Zatem z dużym prawdopodobieństwem wymyślę zaraz jakąś potworną "chałę" z której wieczorem będę się tylko śmiał.
Zacznę od tenisa. O tym, że się na nim nie znam nie muszę dodawać. Co to znaczy wiedzą doskonale analitycy owej dyscypliny którzy dzielą ją na hard, mączkę, trawę i te inne najróżniejsze nawierzchnie, śledzą kontuzje, h2h i to wszystko "co tam w trawie piszczy".
Wszedłem tutaj: http://www.matchstat.com/Event/9852 ale ta strona za wiele mi nie pomogła. A zamierzam zagrać i wstawię w kupon:
Janowicz/Kubot v Kohlschreiber/Tipsarevic 1 1,65 (result 6-1, 6-4)
A co mi tam :)
Nasi ograni w deblu w przeróżnych konfiguracjach, bez udziału w singlach i żeby tylko Jurkowi wrócił pierwszy serwis. No nie mogą tego po prostu przegrać...

PiS: 14'00"
W Conference postawię jednak na:
Luton Town v Salisbury 1 1,59 (result 2-0)
choć obiecywałem sobie więcej ich nie brać "do ręki". No cóż, obiecanki - cacanki.
Nawet mocno żałuję, że Mix, przy tak marnej objętościowo, wtorkowej ofercie piłkarskiej, nie rzucił się na dodatkowe opcje w tej angielskiej dywizji (na przykład handicapy, liczba bramek itd)
Jedno czym się mogę zabezpieczyć w tym meczu to fakt, że nie zagram go w pewniakach.
Kolejnym dzisiejszym spotkaniem (do rozpisu) jest pojedynek:
Halifax v Wrexham 2 2,18 (result 3-2)
a spowodowane jest to przede wszystkim okolicznością, w której gospodarze na własne życzenie mocno się osłabili. Grać bez kapitana i pierwszego bramkarza (obaj czerwone kartki w niedzielę) to spory kłopot. W każdej drużynie bramkarz i kapitan to zwykle kluczowe postacie.
Do kuponów dołożę też zdecydowanie sobotni QPR (1,92) i Peterborough (1,63)
Jeden szerszy kupon rozpisowy będzie zawierał złączkę (Chelsea 1,20 Manch Utd X2 1,22 i Blackburn X2 1,40), ukraiński Czarnomorec Odessa (1,80) - (result 1-0) a może nawet Leeds Utd (2,10) - zdecyduję w drodze do punktu :)

PiS: 16'10"
Właśnie pokazały się typy AA na dzisiejszą kolejkę więc umieszczam :)
Wieczorem (jak wrócę) wpiszę własne CS na komplet dzisiejszych pojedynków i może zajmę w toczącym się wyścigu zasłużone 3 miejsce...
http://www.outoftheleague.co.uk/#!week-2--faye-carruthers/c1cu3

PiS: 18'30"
Alan Alger kultywuje tradycje Tony Q, a ja postaram się pokonać zawodowca w zawodach "Beat the Pro" w których correct score to 3 pkt a trafione rozstrzygnięcie 1X2 - 1 pkt

Typy - hpc
Aldershot 1-1 Dartford
Alfreton 1-2 Kidderminster
Braintree 2-1 Woking
Chester 2-1 Hereford
Gateshead 1-1 Grimsby
Halifax 0-2 Wrexham
Hyde 1-1 Southport
Lincoln 1-1 Macclesfield
Luton 2-0 Salisbury
Nuneaton 1-2 Forest Green
Tamworth 1-2 Barnet
Welling 1-2 Cambridge

wtorkowy motyw muzyczny
http://www.youtube.com/watch?v=XVwPntsRSyE
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Skoro już o tenisie "mowa"

    Dwa deble z tegoż turnieju do pobrania - ja gram w dublu (+może jeszcze debel babeczek)

    Gonzalez/Lipsky v Fognini/Monaco 1 1,59
    Dodig/Melo v Blake/Johnson 1 1,52
    = 2,42 (fortuna)

    Dla odważnych do tripelka można dodać Black/Erakovic v Kerber/Petkovic 1 1 ,57

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co sądzisz i takim zestawie:
      Kidderminster <1,5 1,8
      Braintree strzeli 1,2
      Luton 1 1,53 lub <1,5 1,6
      Wrexham strzeli 1,18

      Pozdr Rojas82

      Usuń
  2. Wrexham strzeli - popieram, wiem nawet kto (Andy Bishop 2,50)
    Braitree strzeli (raczej)
    Luton wygra, to napisałem
    Mecz Kidderminster wydaje się overowy ale z tym to nigdy nie wiadomo (zwłaszcza że grają TRZYNASTEGO)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana opcji alfreton-kidderminster bts,myslę ze alfreton jest w stanie tutaj cos strzelic...zawsze na swoich śmieciach
    i teraz mały dylemat która bramka pewniejsza wrexham czy braintree?
    Rojas82

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.windrawwin.com/predictionsnew.asp?l=CON&i=300621
    a kurs na Andego wziąłem stąd (pewnie są gdzieś lepsze ale nie chce mi się szukać)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym stary na Twoim miejscu odpuscil, nic na sile, a widac, ze masz watpliwosci :)

    jeszcze bedzie duuuzo do gry :)

    btw po wczorajszym dubelku dzis odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń