sobota, 17 sierpnia 2013

Być czy mieć ?

witam


numerki pozycji z Toto-Mixa
Dzisiaj prosty przekaz, jak kura pazurem pisany...
Zwyczajnie nie chciało mi się kopiować tych wszystkich pozycji więc zrobiłem zrzut z  roboczej kartki :)
Większość pojedynków złapałem w Mixie po zadowalających kursach a teraz zastanawiam się, a czasu coraz mniej, czy forma czy klasa. Czym mam się bardziej sugerować w tej nieszczęsnej Anglii bo jedno co jest pewne to to, że muszę leczyć się z sentymentów.
To zasadnicze pytanie jest jak odwieczne tytułowe - być czy mieć właśnie.

W lidze angielskiej zagrałem na razie tylko dwa mecze:
QPR v Ipswich 1 1,90 (result 1-0)
Peterborough v Oldham 1 1,65 (result 2-1)
jeszcze po takich kursach w Mixie....
kilka innych pozycji brałem również pod uwagę ale jestem jakoś mało przekonany do wyspiarskich sukcesów w dniu dzisiejszym.

cdn bardzo niebawem :)
pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. A propo tego mojego systemu:

    http://i.imgur.com/VfqriQH.jpg

    http://i.imgur.com/HbcbT85.jpg

    W razie wątpliwości czy nie po fakcie, mogę podesłać link do forum, gdzie umieściłem to przed meczami.

    Na razie 136j do przodu, zobaczymy dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu miałbym nie wierzyć...
    Siłą tego opracowania jest jego objętość czyli jak zabezpieczyć się na długim dystansie.
    Bo po prawdzie, suma summarum, to tak jakbyś trafił za 300j kurs 1,45
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł prośba, czy mógłbyś robić skany swoich kuponow i wklejać. Oczywiscie nie zawsze ale te "weekendowe" łatwiej byłoby nam coś z tego wybrać i może nawet wygrać. Kiedyś często robiłeś te skany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, tutaj liczy się jakaś rzetelna liczba tych zakładów, na razie jako próg wyznaczyłem sobie 20 takich dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież na tej dzisiejszej kartce jest wszystko, i numerki z Mixa i przewyższenie kursu i mnóstwo pozycji do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  6. a żółtym markerem zaznaczyłem co preferuje ostatecznie
    do tego mam na kuponach QPR i Peterborough a także blok żużlowy który podawałem wczoraj.
    Żeby powiększyć tę kartkę wystarczy na nią kliknąć lub jeszcze bardziej to otworzyć w nowym oknie po wciśnięciu prawym przyciskiem myszy...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej o to chodzi żebyś tak robił częściej, lub wklejał całe kupony oczywiście nie wszystkie tylko te które według Ciebie są"mocne"

    OdpowiedzUsuń
  8. gogor to co to za forum i kiedy typki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi test systemu, ale im więcej prób, tym bogatsze doświadczenie.

    http://i.imgur.com/mxev3Kc.jpg

    http://i.imgur.com/H8xdJcd.jpg

    http://i.imgur.com/g6gotiz.jpg

    http://i.imgur.com/BCWVvzV.jpg

    http://i.imgur.com/h7w0Wsm.jpg

    Łącznie 782 jednostki postawione.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pula na wygrane: 4847.95 zł (zestaw 2)
    0 wygranych 6 trafień - po 0.00 zł
    1 wygrana 5 trafień - po 1211.90 zł
    8 wygranych 4 trafień - po 151.49 zł
    166 wygranych 3 trafień - po 14.60 zł

    Zremisowałem zagranie (16 trójek)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym powyżej grałem pewniaka :):) na wszystkich kuponach
    1/+ w Swansea v Manch Utd
    Trafiłem jeszcze Westa Ham 2-0 w trzech wynikach 1,2/0 2/1 i Southampton

    a na środek tygodnia - perełka :)- Zestaw 3
    1 LUDOGORETS - BASEL
    2 VIKTORIA PILZNO - MARIBOR
    3 SZACHTIOR KARAGANDY - CELTIC
    4 STEAUA BUKARESZT - LEGIA
    5 WIGAN - DONCASTER
    6 ATLETICO MADRYT - BARCELONA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Usunąłem swój ostatni komentarz bo się pomyliłem z cyferkami :)

    Mam już nawet pewne cztery propozycje na zestaw powyżej

    poz 2 - 3/0
    poz 4 - 0/3
    poz 5 - 3/0
    poz 6 - 0/3
    pzdr :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak jest z tym Messim ? Gra czy kontuzjowany bo nie bardzo wiem.
    Pozycja 6 to Superpuchar Hiszpanii
    Mecz i rewanż
    Ostatnio w Madrycie
    Atl. Madrid Barcelona 1:2 4.79 3.96 1.65 19.09.2010
    Atl. Madrid Barcelona 1:2 6.31 4.41 1.48 26.02.2012
    Atl. Madrid Barcelona 1:2 3.35 3.55 2.06 12.05.2013

    Historia lubi się powtarzać to jedno
    Do trzech razy sztuka to drugie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń