sobota, 27 lipca 2013

Ostatnia dekada

witam

Już za chwilę, za chwileczkę, rozpocznie się odliczanie od 10 jak na jakimś tam Bajkonurze - do inauguracji angielskiej ligi :)
Intensywne przygotowania trwają :) i choć zdaję sobie doskonale sprawę, że często będę niezadowolony z wyników i wściekły na swoje wybory to jednak lubię te klimaty...
Weekend wygląda mi póki co na słabiznę. Istotnych spadków kursów niewiele a dodatkowo przecież należy wystrzegać się stawiania na drużyny bezpośrednio po LM i LE i tych których kluczowe zawody czekają 31.07/1.08 w walce o europejskie play-off.
Decyzji jeszcze nie podjąłem ale ze wstępnej listy pewnie coś wybiorę:

Hiszpania v Francja (koszykówka u19) 1 1,85 (result 58-62)
Samara v Anzhi 2 1,70 (result 1-1)
Guaratingueta v Palmeiras 2 1,65 (result 1-1)
Moreirense v Oliveirense 1 1,85 (result 4-0)
Volsungur v Tindastoll 2 1,75 (result 2-3)

PiS: 12'40"
Jednak mnie wygnało z domu, ale i tak nie zdążyłem na 2,25 w Mixie (zawiesili kursy) w takim meczu
Trudno. Towarzyski, może być różnie....
INT CF20:00Estudiantes La Plata3.53.352.02Atletico de Madrid result 1-0
4.53.81.68

PiS:15'20"
Może więc wbiję się w Szkocję i ich Challenge..po 2,05 w Mixie ?
SCO BC16:00Queen's Park3.053.32.03Ayr Utd. result 1-2
3.73.61.76

cdn niebawem...
pozrdrawiam

9 komentarzy:

  1. czesc, z jakiego portalu te screeny ze spadkami kursow?

    pozdrawiam, Michal

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiejsze 5 to akurat każdy z innego miejsca.
    Głównie buki azjatyckie, 1bet, 188bet, sbobet ale i kilka innych buków które akurat ja sprawdzam bo mi z nimi dobrze idzie ale przez ogół nie są przyjmowane jako jakieś wielkie haloo... (gram z nimi przeciwko innym na podstawie własnych doświadczeń - i tylko wybrane ligi/dyscypliny)
    I tak dużo napisałem :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dz :) a co to za portal z ktorego screen z Atletico?

    OdpowiedzUsuń
  4. :):)
    I tak dużo napisałem.
    Dzisiaj nie zdążyłem na to Atletico. A wisiało niedługo.
    Kiedyś nie było takich problemów bo z komórki lub kafejki internetowej (dawniej) przed punktem sprawdzało się kursy. Dzisiaj już mi się wystawać przed kolekturami od 9.00 nie bardzo chce więc wybacz ale kilka adresów muszę zachować dla siebie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale spadki notowane są w wielu miejscach
    Najłatwiej szukać ich na większości livescorów po wciśnięciu odds na pasku.
    Tych livescorów jest mnóstwo i tylko kwestią jest który szybciej reaguje na zmiany kursów.
    To jest właściwie identycznie to samo co w tych sceanach..
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. udalo mi sie znalezc dokladnie ten portal - zachowam go dla siebie :)

    jakies przemyslenia co do spadkow na dzis?

    ja zaczynam wlasnie dlubac w tych zakalcach...

    OdpowiedzUsuń
  7. :):)
    Na razie niewiele dzisiaj ciekawego.
    Coś tam niby można znaleźć ale w ligach których nie gram (skandynawia)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Na lewym pionowym pasku są takie czerwone literki z plusem.
    Warto z tych 1000 buków znaleźć swojego :)
    Ja tam głównie sprawdzam 188bet i sbobet bo średnia z całości jest często spóźniona w rk a poza tym do statystyk wpuszczane są spadki z giełd Betfair itd gdzie nie ma zupełnie obrotów (w niektórych meczach) i kurs wypacza średnią
    pzdr
    Jak coś znajdziesz ciekawego to wpuść na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądam Videoton, Colo-Colo, USA i Vaduz, ale wszystko pospadalo juz, Draganesti z Moldawii wycofane tam, gdzie moge zagrac...

    OdpowiedzUsuń