sobota, 6 lipca 2013

On-line

Halo, halo
Tu Warszawa
Ze studia Pakamera, redaktor Hazardowski relacjonuje kolejny dzień rywalizacji z losem.
Jest sobota, 6 lipca, temperatura 24 stopnie C
Ta informacja wymaga rzucającego się w oczy potwierdzenia. Spisałem ją żywcem ze strony na której prawdziwy "moher" w życiu by się nie pojawił a co dopiero w nią wierzył.
Wychodzę na balkon i od wschodu czuję ciężkie, gorące powietrze. Stopni jest ze 30 a może i więcej. Pośliniony i wyciągnięty wysoko w górę środkowy palec to mój licznik przepływu powietrza. Jest bezwietrznie.
No i co się tak wściekasz, mówię do sąsiada z przeciwka który najwyraźniej opacznie zrozumiał tego palucha. Ale nie tylko on.
Na drugim piętrze pojawia się mój wróg numer jeden. Od przedwczoraj. Przekrwione oczy, wstrętna morda i tak jakoś makabrycznie zaciśnięte kły dają powody do obaw. Całe szczęście że dzieli nas kilkanaście metrów a na tę odległość to on mi może skoczyć.
Nie tak dawno zupełnie nie wiedziałem o jego istnieniu. Objawił się dopiero na półfinałowych meczach Radwańskiej i Janowicza. Szczekał i wył w niebogłosy jak nawiedzony a mną targały mordercze instynkty.

REKLAMA
http://www.youtube.com/watch?v=HIiQBmED3Us
Powyższy link jest bardzo na czasie. TdF wjeżdża dzisiaj w góry wobec tego postawiłem:
Froome v Contador 1 1,40 (miejsca 1/8) - 1,45"
Nieve v Poels 1 1,55 (miejsca 6/48) -7,41"
Levadia v Kalev 1 1,16 (postponed)
ako 2,52
A wczorajszą Islandię jeszcze wzmocniłem. Rybka albo ...bezrybie. Skoro Islandczycy widzą to jak 60%-23%-17% to kurs 2,38 był jak malina...
I PO REKLAMIE
cdn.....

7 komentarzy:

  1. Cześć Paweł :)
    Zestaw LP już po 2 meczach mam z gołowy... widzę że lubisz wrzucać coś do posłuchania a teraz coś dla Ciebie na co przypadkiem trafiłem :)
    http://adrian351.wrzuta.pl/film/aSoqEcbbccg/2plus1_-_easy_come_easy_go

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zawsze mi się wydawało że to podróbka Fernando - Abby
    co do tekstu to jak łatwo przyszło to trzeba przerzucić żeby się podwoiło :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przyznasz że uczta dla oczu też fajna :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. jakis francowaty nowy dopalacz wymyslili...

    Porte 1-3 2.3 w fortunie na generalkę

    ruster

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Kto wie, może dopalacz.
    Ale poza tym Froome i Porte (Sky) chyba są lepsi od reszty co nie znaczy, że już wygrali.
    Kraksy, defekty i balansowanie nad przepaścią na szalonych zjazdach. To wszystko w TdF bywało i nie jest wykluczone...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj pewnie będzie ucieczka. Jeśli niegroźna dla najlepszych to Sky nie będzie się wysilał z pogonią.
    W końcu finisz na zjeździe to i tak na win mają małe szanse.
    Postawię chyba
    1090-1 1,55
    1095-1 1,55
    w Mixie z bonusem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale gdyby tak :):):) - wjechała na finisz grupa tych najlepszych co to przetrzymali cztery górki z premiami 1 kategorii - to największe szanse na zwycięstwo ma KWIATKOWSKI :)
    W końcu na płaskich finiszach walczył z samym Saganem.
    Na razie kurs widziałem 65.00 - poczekam, może podrośnie :):)

    OdpowiedzUsuń