wtorek, 30 lipca 2013

LM/LE - 3 runda

witam

Znana jest moja niechęć do grania na mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej. Generalnie rzecz biorąc trudno jest śledzić na raz te wszystkie ważne elementy które wpływają na wynik, w tylu różnych krajach. Zmiany właścicieli, kłopoty finansowe lub nagły ich boom, roszady w składach, kontuzje, itd itp.
Polowanie na informację z pierwszej ręki kończy się czasem tragicznie bo weź bądź człowieku mądry zderzając się z barierą w postaci języka węgierskiego na przykład.
Oczywiście są jeszcze zmiany kursowe i tego można się trzymać polegając w zasadzie na demokratycznym wyborze większości.
Ale jak to bywa z wyborami, większość może być przecież oszukana (nabita w butelkę czy jak by to tam nazwać). Dzieje się tak od siedmiu już lat choćby na naszym podwórku. A było tak dobrze i komu to przeszkadzało :)
Zmarnować przez siedem lat tyle kasy podsyłanej nam z Unii to jakiś rekord świata w niegospodarności.
Tu się zatrzymam choć miałem dać przykłady....
Wracając do LM/LE planowałem to nawet unieść na własnych barkach przy pomocy
http://www.rsssf.com/cuphist.html
oraz  http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/qual2013.html
i jeśli komuś by się chciało :) to zgłębić to poproszę o wynik analiz. Mnie to przerasta...

Tymczasem większość moich myśli ulatuje do dwóch zdarzeń które już widać i czuć.
2.08 - zestaw Liga Polska oraz rozpoczęcie karuzeli w angielskiej piłce....

A jak już jestem w angielskim klimacie:
Boreham Wood v Watford 2 1,37 - to wycieczka (7 km) do sąsiedniego miasta w której goście, jak twierdzi trener, mają ostro przetestować pierwszy skład...

Spojrzałem również na kursy w STS i tego to już chyba nie warto nawet otwierać.
Tak zaniżają wszystko co się rusza, że szkoda gadać
A chciałem coś dobrać do Leiknir v Volsung 1 1,22

PiS: 14;00"
Wybrałem się do Mixa i wziąłem:
Nordsjaelland v Zenit 2 1,67 (result 0-1)
Boreham Wood v Watford 2 1,37 (result 1-6)
Lechia v Barcelona (over 2,5) 1,20 (result 2-2)
ako 2,75

Przy okazji postawiłem pieski w Perry Barr bo akurat wchodziły do startmaszyny na ekranie kolektury, za całe 2 zł (na fart) - kolejność 3/4 i 4/3 i wjechało 4/3 za prawie 15 zł do karmana, co wracając zostawiłem w lotto z nadzieją na wieczorne 7 baniek.....
cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz