czwartek, 22 sierpnia 2024

Na ostro

 witam

Ponieważ ostatecznie wyjaśniła się kwestia hydrauliczna która od miesięcy leżała mi na wątrobie z zadowoleniem zaszalałem na "Temu" oraz wysłałem super ostry kupon 5,6/15 u bukmachera.
A teraz zabieram się za przygotowanie golonki na parze i będzie to inicjacja sporządzenia tej potrawy w taki właśnie sposób..
Że niby mam się odchudzać. Fakt.
Póki co służy mi do tego niezbyt okazały przyrząd ale od czegoś trzeba zacząć. Co dzień podwyższam poprzeczkę o jeden suw i do następnych Igrzysk będę gotowy...


A wieczorem siadam do kart w zgodnym z konwenansem uniformie. Przynosi szczęście...😀


PiS: 22'26"
Wielki sukces Maksa Kaśnikowskiego (lat21) który z kwalifikacji awansował do turnieju US Open. Miałem mieszane uczucia ponieważ w ostrym kuponie który po dzisiejszym dniu wygląda na 6 trafionych (w tym 3 * Iran) 2 pudła postawiłem na zwycięstwo Francuza który jak mi się wydawało jest w optymalnej formie. Nic to, Polska górą...
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/lawina-komentarzy-po-osi%C4%85gni%C4%99ciu-ka%C5%9Bnikowskiego/ar-AA1pgADE?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=f4a819659c9a4b2594c5f43ad041733d&ei=70
Ho, ho, ale 7:1 to by było coś...😀

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz