sobota, 31 sierpnia 2024

Młodość w odwrocie

 witam

Nie mogę się zdecydować czy większą sensacją była dla mnie porażka 17-letniej Rosjanki w US Open czy wypad w pierwszej rundzie turnieju W15 w Bielsku Białej 18-letniej Weroniki Ewald. Tak sobie myślę, że to intensywny kalendarz i w zasadzie końcówka sezonu przyczyniają się do słabszych wyników młodych zawodniczek. Ale i starzy mają dość. Dwie sensacje w męskim wykonaniu na kortach w NY były spektakularne. I tylko żal graczy którzy te nisko płatne pozycje umieszczają na kuponach.
Nie zawodzi za to Daria Kuczer (25 lat) która zagra w finale W15 w singlu oraz wspólnie z Ewald w finale W15 debla.
Dla mnie najprzyjemniejsze było zwycięstwo (2-1) Polonii Warszawa w Głogowie i pewien kłopot z którym sobie poradziłem. Otóż ponoć najlepsza ochrona zaczęła mi blokować niektóre strony bukmacherskie na których nie gram a sprawdzam jedynie notowania i tendencje. I jedno miejsce turniejowe na którym za grosze bawię się od lat.
No cóż, wyjąłem wysłużony, niezabezpieczony laptop i wszystko działa jak po maśle. Można by powiedzieć że stare jest piękne...
Teraz walczę z sokowirówką. 250W, tytanowe ostrza a nie łapie zwykłych jabłek. Chyba ją nawet całkiem zamuliło. A najpewniej to wszystko przeze mnie. Jak to się kiedyś mówiło, gówno chłopu nie zegarek.
Puściłem dosłownie jeden zakład 5/15 za zdwojoną stawkę nie wgłębiając się w analizy. Bukmacherka zaczęła mnie drażnić stratą cennego czasu. 

PiS: 18'17"
Doskonałe losowanie Legii w Lidze Konferencji.
Legia w Lidze Konferencji Europy 24/25: Real Betis (dom), Djurgarden (wyjazd), Omonia Nikozja (wyjazd), Lugano (dom), TSC Baćka Topola (wyjazd), Dinamo Mińsk (dom)
Zdobycie ośmiu punktów jak najbardziej możliwe co raczej da awans do play-off.
No i ta korekta....
W Leicester z 1-2 zmieniłem na 0-1 ograniczając ilość bramek do 20. Nic mnie to nie kosztuje ale żal dupę ściska. Czasami ambicja ważniejsza pieniędzy.
I naprawiłem sokowirówkę, jest jak nowa 😀
PiS: 20'25"
West Ham v Manchester City 1-3
trafiony, zatopiony, A byłaby już dwójka gdyby nie korekta.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz