czwartek, 1 sierpnia 2024

Dziadostwo

 witam

Przyznam się, że jak żyje nie widziałem tak słabej oferty bukmacherskiej na Igrzyska Olimpijskie. Stosunkowo najlepiej rzecz wygląda w STS więc choć jakiś czas temu rozstałem się z nimi na dobre to teraz, przymuszony, wpłaciłem kasę i cokolwiek zagrałem. Jednak i u nich wieje nędzą i nie znalazłem notowań na zdarzenia tak oczywiste jak choćby gradacja 1-6, 1-10 w golfie. 
Adrian Meronk w 3-ce (18,00) nawet dla takiego optymisty jak ja to przy mocnej stawce golfistów zagranie karkołomne, tak więc wziąłem co możliwe.
Meronk w 20-tce turnieju (za 2,01) * Zdziebło poza 18-ką (1,88) = dubla 3,78

Zaczyna się lekkoatletyka ale nie jestem dobrej myśli. W stosunku do poprzednich Igrzysk w Tokio zaliczymy porządne baty jak 2+2=4.
https://sport1.pl/paryz-2024-starty-polakow-dzien-po-dniu-terminarz-godziny-wyniki-na-zywo/

PiS: 14'15"
Na Igrzyskach fuksy są wszechobecne ale tego się nie spodziewałem. Iga Świątek na "swoich" kortach przegrała w półfinale grając jak amatorka w pierwszym secie. Drugi set przegrała prowadząc 4-0. Albo wczoraj przeklęła ją Collins rzucając urok, albo dopadła ją jakaś nieznana niedyspozycja. Sam nie wiem co o tym sądzić.
Dla mnie jednak ważniejsza jest kaszana którą Meronk odstawia na polu golfowym. W rozgrywkach LIV zbyt dużo mu płacą za przeciętne wyniki i skutki tego są tragiczne...
https://sport.tvp.pl/79583455/adrian-meronk-zaczyna-igrzyska-w-paryzu-stac-mnie-na-miejsce-w-czolowej-trojce (chyba od końca)
Mitomania ?
https://www.livescore.in/pl/golf/others-men/igrzyska-olimpijskie/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz