piątek, 26 lipca 2024

Igrzyska

 witam

No to mamy Igrzyska. W Polsce trwają już od 13 grudnia 2023 roku ale to inna para kaloszy.
Tak czy owak tymi w Paryżu jestem nieco zawiedziony. Przeglądając notowania to poza USA w ogólnej liczbie medali i Francuzem w skoku o tyczce nie mam wytypowanych zwycięzców. Wynika to z prostego faktu, że o większości olimpijskich dyscyplin i ich tytanów nie mam większego pojęcia. Pomysłem jest jedynie wybranie obrotowych konkurencji i zagranie kuponów 5/15 na porażki faworytów. Bo tych porażek będzie co nie miara.
Nic to, biorę się do uruchamiania kolejnych gadżetów z Chin a idzie mi to jak po grudzie. Każda udana akcja w tym temacie niebywale mnie inspiruje a czasem nawet uszczęśliwia. "Stary człowiek a może".. Póki co.

PiS: Jak wszystko można zepsuć chorą aktualizacją  przekonałem się w "Superbet" na który dawno nie wchodziłem. Każdy kupon trzeba konstruować osobno bo system nie pamięta typów postawionych wcześniej. Idiotyzm...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz