niedziela, 24 września 2023

Pierwsze koty za płoty

 witam

Inauguracja remisowego kuponu 5/16 okazała się fatalna i nie chodzi tutaj o całkiem nieistotną stratę gotówki ale o trend samego wyboru odpowiednich pozycji jak i o fart ostatnich minut. Ani jedno ani drugie nie dopisało co może mnie tylko martwić. No cóż, dzisiaj wszedłem w grę dużo ostrzej, zbudowałem siatkę kilku wersji 5/14, 5/15 i liczę na furmankę "kapusty".

Pozostały trzy niedziele do wyborów i tak jak co cztery lata niczego nie jestem pewien. STS zmniejszył linię ZO z 36,2 na 35,8% i pewnie mieli do tego własne, analityczne podstawy. Dla ZO byłby to wynik niewesoły. Jednakże od ośmiu lat człowiek się denerwuje, niepokoi i wścieka a na koniec pojawia się 4 na początku i można odetchnąć.
Zwłaszcza kobiety będą mogły wtedy zaczerpnąć świeżego powietrza bo nie wpłynie do laski marszałkowskiej porównywanie praw naszych pań z prawami kobiet w Jemenie. Zatroskanie niesprawiedliwością przepisów w tej materii jednej z lokomotyw Koalicji Obywatelskiej było dla mnie jak dotąd najśmieszniejszym elementem kampanii wyborczej. Czego to człowiek nie wymyśli 😀

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz