niedziela, 3 września 2023

Marrakesz 2023

 witam

Wczoraj w Marrakeszu (Maroko) zakończyły się Mistrzostwa Świata teamów w brydżu sportowym.
Polacy zdobyli srebrny medal.
https://www.polsatsport.pl/wiadomosc/2023-09-03/srebrny-medal-polakow-na-ms-w-brydzu-sportowym/
Z jednym z naszych, uczestniczących w tych zawodach arcymistrzów znam się dość dobrze choć nie widziałem go kilkanaście lat. Pamiętam jak na kilkudniowym spotkaniu organizowanym dawno temu przez "mecz.pl"  dla kilkudziesięciu wybranych graczy, w mieście Sopot dokąd wybraliśmy się jego samochodem, opowiadał mi jak po jednym z mistrzowskich turniejów zaproszony został do brydżowego stołu Omara Sharifa. Jaki to zaszczyt wiedzą tylko wtajemniczeni.
A tak w ogóle znakomity gracz kilku innych dyscyplin hazardowych i wieloletni analityk firmy bukmacherskiej. Mnie uratował tyłek w sopockim kasynie kiedy "moczyłem" w "Black Jacka". Po prostu się do mnie dosiadł i modelowo balansując stawkami w niespełna godzinkę ograł to całe towarzystwo. Może miał po prostu szczęście, kto wie.

Znowu dopadła mnie niekorzystna bramka w 96 minucie.
https://www.livescore.in/pl/mecz/pnHNj0dM/#/szczegoly-meczu/szczegoly-meczu
Widać, że zwykłe czary-mary nie wystarcza. Trzeba więc będzie zwrócić się do  św. Antoniego z Padwy. 

Startujący we wspólnym okręgu wyborczym z Jarosławem Kaczyńskim pan Roman Giertych domaga się podobno debaty. Ja na miejscu Prezesa nawet bym się zgodził wyznaczając termin i miejsce. Dzień do uzgodnienia, miejsce - Prokuratura Rejonowa, warunki obowiązkowe - zaprzysiężenie i udział lekarza od omdleń.

Bardzo ciekawy 9 etap Vuelty. Myślę sobie, że wygra go Vingegaard (Dania) - Jumbo-Visma a przynajmniej będzie najwyżej z istotnych liderów. Na razie po 89 kilometrach ośmioosobowa ucieczka z przewagą ośmiu minut.


pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz