poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Strzał w 10-kę

 witam

Ostatnio zbyt często pisałem o hazardowych plusach a przecież czasami bywa pod górkę. Miniony tydzień to najlepszy przykład a tytułowy strzał w dziesiątkę to kupon 5/14 w którym zaliczyłem kolejnych 10 pudeł. Mogę o tym pisać z pewnym rozbawieniem no bo skoro w ubiegły weekend przytuliłem 3 koła a teraz oddałem 3 paczki to tak naprawdę nic się nie stało. Na paraboli szczęścia jestem pewnie na dnie wykresu i będzie tylko lepiej. Żal jedynie straconego tygodnia bo co by nie mówić jestem o 7 dni bliższy ostatecznego rozstrzygnięcia.
O 10'00" rozpoczynają się w Monachium ME w lekkiej atletyce. Coś co lubię oglądać.
https://www.msn.com/pl-pl/sport/indeks-dyscyplin/program-me-w-lekkiej-atletyce-2022-kiedy-i-o-kt%C3%B3rej-startuj%C4%85-polacy/ar-AA10rGtw?ocid=msedgntp&cvid=d866423019fe4e61b4f1d7fb574f58ff
Zdziwi mnie każde inne miejsce poza pierwszym dla reprezentacji Polski. Nawet to, że nie pojechaliśmy do Niemiec w optymalnym składzie nie przeszkodzi udowodnić, że za PIS-u nikt nam nie podskoczy...:)
Chyba przesadziłem z optymizmem....

PiS: 13'20"
W klasyfikacji medalowej Polska na 1 miejscu po rozegraniu pierwszej konkurencji.
Maraton - Aleksandra Lisowska łatwo wygrywa bieg maratoński. Nie do wiary....:). Ale już na 8km przed metą widać było, że medal jest pewny.
Dodatkowo brąz drużynowo, choć do ogólnej punktacji nie zostanie zaliczony. Taki dziwny regulamin...
https://results.mun.mev.atos.net/ECM2022/en/results/all-sports/competition-schedule.htm

Przepowiednia siostry Łucji (jedno z trojga dzieci z Fatimy)
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/siostra-%C5%82ucja-przewidzia%C5%82a-co-si%C4%99-stanie-z-polsk%C4%85-b%C4%99dzie-jedynym-krajem/ar-AA10FXdG?ocid=msedgntp&cvid=52c0d0adfb5a4ee3923be4ccea36fbe7&fromMaestro=true
A więc można i tak a nie stale uciekać i uciekać jak to wieszczy pewien prawdopodobny wielbiciel PO, SLD lub ZSL....

Środa, 17.08, godz 14'44"
Z braku innych pomysłów wysłałem tylko jeden kupon 4/12...!!!
Trzeba będzie zapolować w weekend.
https://superbet.pl/ - sprawdź kupon - 8910-Y5CPFU

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz