sobota, 20 sierpnia 2022

IGA i ja

 witam

Larum grają nad formą Igi Świątek a ja próbuję spojrzeć na to ze spokojem. Nie inaczej bukmacherzy u których (STS) notowanie na jej zwycięstwo w US Open wzrosło minimalnie, do 3,75. Nie ma się co dziwić. Niemal cała czołowa 20-ka w ostatnich dwóch turniejach zagrała poniżej swoich możliwości a większość z nich zawody docelowe na koniec lata 2022 roku lokuje w mistrzostwach Ameryki. Nie powiem żeby mi się to podobało ale podobno cel uświęca środki.

Mistrzostwa Europy w LA poza pewnymi mankamentami przysporzyły mi sporo radości. Sięgniemy pewnie po miejsce w pierwszej trójce medalowej bo dzisiaj będzie dobry dzień. 
Niemcy były nie do pokonania. W zawodach u siebie (Monachium) miały olbrzymią kadrę i dodatkowego zawodnika w postaci publiczności. 

Z kuponami, tak jak Świątek, muszę wyjść z przysłowiowego dołka. Nie ode mnie to wprawdzie zależy ale przydałoby się trochę więcej pracy nad wątłą ofertą.
Dzisiaj zagrałem póki co jeszcze bezpieczniej, bo 5/16. W normalnych warunkach całego asortymentu lig ze szczególnym uwzględnieniem Afryki, system powinien wejść na poziom 6/16 z super bonusem 10%.
Ale na to muszę poczekać do września.
Postawiłem: https://superbet.pl/ - sprawdź kupon - 891A-Y5QUHP

PiS: 7'17"
Duda znowu na fali.
JAN-KRZYSZTOF DUDA MASAKRUJE MISTRZA ŚWIATA!
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/duda-pokona%C5%82-legend%C4%99-polski-szachowy-arcymistrz-lepszy-od-magnusa-carlsena/ar-AA10RzZu?ocid=msedgntp&cvid=158109b5fcb645878ead441e04006ffa&fromMaestro=true

PiS: 15'15"
No to kupon mi się zaczął, niech to szlag. Pierwszy mecz i 93 minuta 0-1. Przy takim farcie nie da się wygrywać....
https://www.livescore.in/pl/mecz/UTc7hIJk/#/szczegoly-meczu

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz