sobota, 7 maja 2022

Sekrety mózgu

 witam

Mam trudny tydzień. Bonus z "Superbet" potraktowałem zbyt ostro ale skoro zwracają kasę to tak właśnie trzeba było. Jedyna szansa na bardzo duży zysk. Teraz mam 10 dni na dwukrotne obrócenie około 1000zł a przy mojej grze...:) to spore wyzwanie. Jestem dobrej myśli ponieważ zminimalizowałem oczekiwania do systemów 4/13, 4/14, 4/15 coby nie stracić wpłaconej gotówki i tylko nieznacznie póki co wygrać. Jeśli los pozwoli...:)
Z wklejeniem najlepszych układów może być problem. Na razie nie umiem tego zrobić ale mówiąc szczerze nie przykładałem się do rozwiązania tej sprawy.

Polityka mnie dołuje. Sankcje dla kacapów są gówno warte a zachód robi sobie jaja. Zawiodły też w większości związki sportowe, duża część firm, bankowość, kultura i sztuka. Jak tak dalej pójdzie to przyjdzie jeszcze czas płacenia odszkodowań co w historii już się na wielką skalę wydarzyło. Film "Złoto Hitlera - Powojenna niesprawiedliwość" i cała reszta odcinków tej serii opowiada o tym jednoznacznie.

Nie mam pojęcia jak to działa ale niezrozumiała jest dla mnie skala poparcia dla sowieckich bandytów w samej Rosji. Czy to wtłoczona do mózgów przez sto lat propaganda czy też strach o siebie i o własne rodziny. Przecież poza pospolitym, azjatyckim motłochem jest tam mnóstwo wykształconych ludzi, aktorów, sportowców i tak dalej i dalej którzy doskonale widzą różnicę pomiędzy wschodem a zachodem. To jest niepojęte i straszne zarazem. 
Z drugiej strony poparcie dla Hitlera, paranoicznego malarza z Austrii było niemniejsze a jego zbrodnie dobrze wszystkim Niemcom znane i aprobowane.
Musi być w mózgu jakiś guzik który wyłącza empatię i cofa całe narody do epoki małpoludów.


Na spacerze

PiS: Chwalińska w finale W60 w Pradze, Mecz Falkowskiej przerwany z powodu złej pogody...
Katarzyna Kawa w finale W100 w USA
Ale idą nasze kobitki, zainspirowane Igą......

NIEDZIELA, g 12'50"
Praga wzięta. Maja Chwalińska v Gorgodze 7-5 6-3 i awans na 178 (+90) miejsce WTA, najlepsze w karierze.
Dobry prognostyk po miesiącach w psychicznym dołku.
https://eurosport.tvn24.pl/tenis,115/maja-chwalinska-20-letnia-tenisistka-zawiesila-kariere-z-powodu-choroby,1066946.html?msclkid=5f07a069cec711ec9d7244c5d7c57ac8

Poniedziałek, g 15'30"
Weronika Falkowska w finale W25 po zwycięstwie 6-0 2-6 6-3

Po prostu nie da się wygrać kiedy sędzia przedłuża czas do 101 minuty, daje leszczom karnego a leszcze go nie strzelają....
https://www.livescore.in/pl/mecz/jRzzkBgi/#/szczegoly-meczu/szczegoly-meczu

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz