sobota, 28 listopada 2020

Pan migrena

 witam

O 9'00" miał się u mnie pojawić malarz ale tuż przed terminem rozbolała go głowa. Gdyby to było po raz pierwszy jeszcze bym uwierzył. 
Czy podobnie będzie ze skoczkiem Stochem trudno powiedzieć. Poprzednie kwalifikacje wygrał a w konkursie był chyba 27 to teraz czas na odwrotkę. Słabe kwalifikacje, wybitny konkurs. Świadczyłoby to wyłącznie o tym, że Pan migrena chce być mądrzejszy niż ładniejszy (że się tak enigmatycznie wyrażę). 

Pierwsze zawody w biathlonie wyłącznie obejrzę. Trudno coś stawiać po tak długiej przerwie. Może w kolejnych biegach będę już coś więcej wiedział.

"Czarny piątek" zakupowo mnie rozczarował. Nastawiałem się na większe przetrzepanie sklepów ale praktycznie nic nie kupiłem. No cóż, z dużej chmury mały deszcz.

PiS: 19'40
Sobotnie podsumowania...
Idiotyzm miesiąca - do wygranej pozycji dołożyłem Dortmund (1,23) żeby podrasować kurs. A j**** i** p***
Standard pospolity - 90 minuta https://www.livescore.in/pl/mecz/Aa5XbZff/#szczegoly-meczu a miałem tego nie brać...
Tyle na początek. Bo będą dalsze impresje, to na pewno.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz