piątek, 18 października 2019

Lekcja pokory

witam

Daliśmy radę. Prawo i Sprawiedliwość wygrało plebiscytowe wybory z rekordowym wynikiem 43,59% i z 235/460 posłami obejmie samodzielną większość w parlamencie. Pomimo nieprawdopodobnej mobilizacji elektoratu opozycji Bóg nam sprzyjał i udało się.
Tym niemniej trzeba zauważyć, że w przedwyborczych sondażach pomylili się niemal wszyscy. I eksperci i bukmacherzy i ja. Obóz rządowy był mocno przeszacowany i ten fakt dziwi mnie do dzisiaj.
To wszystko już historia. Teraz dopiero zacznie się jazda. W POKO o przywództwo a u pozostałych o podział kasy.

Od wyborów wyłączyłem się z polityki i o dziwo szybko uporałem się ze sprawami które leżały mi na wątrobie. Teraz zostały już tylko rzeczy na które nie mam wpływu. Ten fakt zdecydowanie uspakaja.
Czyli czas wrócić do gry. Przed chwilą wydrukowałem ulotkę kursową a w zasadzie jej małą część na którą będę nanosił teraz stosowne uwagi i kluczowe informacje. Łatwo nie będzie, jak z wyborami, ale gdyby tak uzyskać 43,59% zysku - na początek bym nie pogardził...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz