poniedziałek, 25 września 2017

Cuda niewidy

witam

Zapowiada się, że najbliższe dwa miesiące będę musiał w całości poświęcić na ostateczne rozwiązanie osobistych spraw nie cierpiących zwłoki.
Nie, nie będę się żenił póki co. To może jeszcze poczekać, choć jak wiadomo strzała Amora godzi czasem w najmniej oczekiwanych okolicznościach.
A zatem hazard trzeba będzie chciał nie chciał przesunąć w hierarchii o oczko niżej.
W zasadzie nie ma czego żałować. Ostatni weekend dał mi powód do przełknięcia kolejnej gorzkiej pigułki. A nawet wygrałem suma summarum tylko co to za zwycięstwo.
W sobotę zawieszał się serwer STS. Próbowałem godzinę i nie przeszło nic. Spisałem więc numerki pojedynków i poszedłem w ostatniej chwili zagrać na Wilczą gdzie zdążyłem tylko z czterema rozpisami 5/13.
Remisy wchodziły jak w masło. Jeden po drugim. I gdybym wyrobił się z wymianą grup "B", "C" i "D" zachowując szkielet pięciu "czapek" to kupon byłby nieomal optymalny.
Właśnie - nieomal. Z dwóch robotów (wypełniacze, zwykle duble) nie przyszedł żaden a oba nieszczęścia to kolarski wyścig elity na mistrzostwach świata. Hagen leżał a Kwiatek przegrał o jedno miejsce zupełnie bez walki. No cóż, to się zdarza.
W niedzielę "robot" był już tylko jeden i żeby nie kusić losu posłałem go jako singla (element z 5/13) po czym udałem się na zasłużone imieniny do brata. Pomiędzy wódką i zakąską sprawdzałem jak tam idzie obywatelowi RPA w jego kilkugodzinnym boju o moje pieniądze z przyjemnością zerkając na inne pojawiające się w piłce wyniki. Było dobrze.
I wtedy stała się rzecz niewyobrażalna. Jak Leicester City w Anglii.
Ostatni dołek. Dwóch gości nie walczy już o tytuł bo ten jest przesądzony a wszyscy inni zakończyli zawody. Ja swojego "orła" mam do miejsc 1-5 za 1,70 w sytuacji (-20, -16 (mój), -16, -15, -15)
https://www.flashscore.pl/mecz/0jZegvm7/p/#szczegoly-meczu
Potrójny bogey. To się w pale nie mieści. Nie wierzę.
Straciłem na "leszczu" ze dwa koła a on ca 150.000 Euro.
A miałem "haka" co najmniej takiego jak A Pieczyńki (Jurek-taksówkarz) ze Strasburgerem (Denel) w Wielkim Szu.
Kilkanaście podobnych rozpisów jest tego dowodem:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312671799016842778&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
ZYSK 8/1

PiS: Krótki film który trzeba zarejestrować....
https://www.youtube.com/watch?v=M7MSG4Q-4as

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz