piątek, 28 lipca 2017

Jest taki jeden "myk"

witam

Ostatnio niemal całkowicie rozstałem się ze zdarzeniami 1X2 tak więc miałem sporo czasu żeby zastanowić się co dalej począć z moją najstarszą życiową fascynacją pod magicznym tytułem - hazard.
Padło oczywiście na wyścigi konne. Tam "nie ma na mnie bata" i kierunek przepływu gotówki jest w dystansie zawsze jednostronnie pozytywny. Zwłaszcza, że póki co jest taki jeden "myk" przy którym nie daje się praktycznie przegrywać. I to nie tam gdzieś w niedostępnym świecie ale właśnie u nas. W firmie https://www.totolotek.pl/. Wyłącznie.
Dlaczego więc dopiero teraz o tym piszę i dopiero teraz mam zamiar za to się zabrać ?
Otóż jest kilka powodów.
Po pierwsze "totolotek" przyjmuje rzeczone zakłady jedynie w kolekturach i codzienne, kilkugodzinne przesiadywanie w zaduchu to już nie moja bajka. Czekam, czekam i jeszcze raz czekam kiedy wreszcie końskie i psie gonitwy trafią pod strzechy czyli do sieci i jakoś nie znajduję powodu dlaczego ich tutaj nie ma.
Drugi czynnik to Anglia, bo to głównie trzymają.
Dawno, dawno temu, jeszcze chyba w "Betako" na Nowolipkach, zraziłem się do wyspiarskich wyścigów obserwując kumpli którzy zbyt często zostawiali kasę z wściekłością miotając biletami.
Kolejna przyczyna to spektrum.
U "naszych" nie wiedzieć czemu nie ma trypli (trzech zwycięzców w trzech kolejnych biegach) co powinno być standardem i co najbardziej lubię.
A już takie moje największe marzenie najpewniej nie do spełnienia to amerykańskie tory. Uff, ale byłaby jazda.....
Ok, tak więc jakich potrzeba mi instrumentów ?
Przede wszystkim program obejmujący kilka zagadnień technicznych, trochę dobrych stron których mnóstwo w sieci, źdźbło psychologii i wiara, że jak się chce to można. Właśnie - jak się zacznie chcieć...

PiS: W polityce dzieje się tak dużo i tak szybko zmieniają się wektory, że pisać o tym na blogu nie sposób. Zawsze jest się w niedoczasie.
Mnie ostatnio najbardziej spodobał się wpis posła Kukiz15 podsumowujący słusznie w krótkich, żołnierskich słowach pewien stan rzeczy.
http://www.tysol.pl/a9697-Posel-Andruszkiewicz-do-KE-Nie-jestesmy-juz-waszymi-pacholkami-i-zapamietajcie-na-to-sobie-raz-na-zawsze

PiS: I jeszcze jedna tabelka. Na sierpień anno domini 2017 !!!!
Prognozowany ranking FIFA i punktacja:
MiejsceDrużynaRóżnicaPunkty
1Brazylia16041
2Niemcy1549-1
3Argentyna13990
4Szwajcaria13291
5Polska13191
6Portugalia1267-2
Takie cuda można oglądać tylko i wyłącznie podczas rządów Prawa i Sprawiedliwości :)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz