czwartek, 13 lipca 2017

Froome 7,00

witam

Minęło kilka dni od epokowego przemówienia prezydenta USA, pana Donalda Trumpa podczas którego po prostu zaniemówiłem z wrażenia. Jeden z najpierwszych ludzi na świecie w krótkich blokach zakreślił podstawowe priorytety i kluczowe zagrożenia cywilizacyjne wplatając zręcznie rozwiązania w odwieczną wiarę i historycznego ducha narodowego Polaków, a zrobił to w sposób dla nas nieprawdopodobnie przychylny.
Mickiewicz napisał swego czasu, "ja tylko jedną taką wiosnę miałem w życiu". Mnie zdarzyło się to  w Warszawie dwukrotnie.

Warszawa, 1979 rok

Z hazardem nadal jestem na bakier. Od czasu do czasu coś tam postawię ale lekko i bez większego przekonania. Nuda, nuda, nuda rzec by można.
Z tego powodu zagrałem dzisiaj Frooma (7,00) na 12 etapie Tour de France choć bardziej racjonalne byłoby zapewne miejsce w pierwszej trójce (2,40)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz