niedziela, 1 września 2013

Do zwycięstwa

witam

74 rocznica wybuchu II Wojny Światowej
Aż trudno mi sobie wyobrazić uczucia zwykłych ludzi w takiej chwili....

Kończę przeglądać dzisiejszą ofertę ale chyba nie jest wesoło.
Do Vuelty jakoś nie mam przekonania i dałem sobie spokój a tak jadąc od samego spodu listy, odpuściłem też wyścigi motocyklowe. Kiedyś to się grało, no ale kiedyś Globet miał szeroki wachlarz propozycji i było można porównać zagranie z kimś kto się znał na rzeczy.
Dalej tenis. Zainteresował mnie jedynie pojedynek Vinci (1,45) z Giorgi a właściwie to ich wymiana koszulek po meczu. Zwłaszcza Giorgi jest w tym temacie pociągająca :)
Z piłki niewiele ciekawego a to co wynalazłem wpiszę za jakiś krótki czas po powrocie z Mixa.

PiS: 13'15"
Lewskiego, Mix obniżył z 1,48 na 1,38 w trakcie jak grałem. Niby jeszcze opłacalne ale wyrzuciłem jako protest :) - Ukraińską Zorye też nie ominęło z 2,10 na 1,90 więc przy kursie 1,85 na Ukrainie niech się buk bawi sam.
Zagrałem jedynie dublę:

Karvina v Banik Most 1 1,80 (result 0-0)
Cruzeiro v Vasco da Gama 1 1,40 (result 5-3)
ako 2,52 (stake 2,5/10)

W singlu zagram Śląsk (2,84) ale własnych pomysłów w naszej lidze to ja nie polecam.
Opłacalna w Mixie była jeszcze wenezuelska Corabobo (1,90) ale raz że mi nazwa "nie pasi" a dwa że zagra z Żulią :)

Result: 18'20"
Miałem napisać, że Czesi zepsuli mi niedzielę ale to nieprawda.
Sam sobie ją zepsułem. Z zasady nie gram czeskiej ligi i co mi "odwaliło"  to temat dla lekarza....
cdn..
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. przykładowe spadki:

    http://i.imgur.com/QQXou4A.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli interesuje Cię procentowo...

    http://i.imgur.com/i7ACJnq.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre, łatwiej skupić się nad tym co ciekawe a omijać głupoty :)
    Mózg może wypocząć bo nie musi wyliczać na piechotę :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. gogor z jakiej str masz te procentowe spadki kursów

    OdpowiedzUsuń
  5. Spisałem sobie na próbę (są w screenie, który Tobie wysłałem) takie cuda:

    Sanliurfaspor @1,61 1-0
    Frosinone @1,68 2-1 i trwa
    Perez Zeledon @1,85 3-1

    czyli może te procenty nie są takie złe :)

    a strona, cóż zacytuję gospodarza: wybacz ale kilka adresów muszę zachować dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak na próbę:

    Cartagines 2,08 -12,02%

    Cruzeiro 1,54 -10,39%

    Alajuelense 2,34 -17,95%

    Jong PSV Eindhoven 2,67 -10,11%

    Rijeka 1,79 -11,73%

    Hoffenheim Am. 2,50 -12,8%

    Hessen Kessel 1,65 -10,30%

    OdpowiedzUsuń