poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Salam Alejkum

witam

Mam dzisiaj niezłą łamigłówkę bo muszę zdecydować się na jedną z czterech wersji zagrania i tak przeskakując od pomysłu do pomysłu ciągle jestem w malinach.
Czy zatem wybrać Toto-ligę czy może zestaw drugi lub trzeci Toto-gola czy zagrać rozpis z wybranych kilku  ciekawych pojedynków z dość solidnymi kursami które łażą mi po głowie.
Zacznę od kosmicznie trudnej 13-ki w ligę.

L Angielska, 16.04, 1st 97.000
1 Arsenal v Everton  1,79-4,00-5,10
2 Manchester City v Wigan  1,27-6,60-14,00
3 West Ham v Manchester Utd  5,80-4,00-1,72
4 Fulham v Chelsea  4,90-3,85-1,86
5 Barnsley v Derby  2,74-3,45-2,88
6 Blackburn v Huddersfield  2,28-3,55-3,45
7 Bristol City v Birmingham  2,82-3,50-2,72
8 Ipswich v Crystal Palace  2,72-3,45-2,86
9 Leeds v Burnley  2,46-3,40-3,20
10 Middlesbrough v Nottingham  2,96-3,45-2,62
11 Millwall v Watford  3,10-3,50-2,54
12 Leicester v Bolton  2,02-3,65-4,10
13 Peterborough v Brighton  3,00-3,65-2,50
kursy z giełdy Betfair z dnia 15.04 - Typy w kolorach

Napisałem o mega trudności zestawu więc teraz mały kawałek tekstu będzie przeznaczony dla ludzi o silnych nerwach :)
Otóż o ile napiszę, że w meczu Arsenal życzyłbym sobie wstawić co najmniej 1X - sprawa będzie jeszcze do przełknięcia. Dalej zadziała już mój świr i 58-letnia idee fixe.
Oba Manchestery i Chelsea grają w środę kiedy w zasadzie niewiele się dzieje i szczególnie pozycja 2 lub 3 domaga się bezkarnego fuksa. Już tam nasi milusińscy potrafią sprawić jak mniemam, że przytulane przez cały świat kupony z wymarzoną dublą wylecą w przestrzeń kosmiczną z szybkością światła. Nie tam, nie upieram się przecież ale i Utd nie straci przez to mistrza i City przy swoim wybitnie przychylnym kalendarzu spotkań nie ryzykuje drugiej lokaty. Kolejność jest zaklepana i nie do wzruszenia.
Tak więc zaczynając od góry szeroko, na dole będzie katastrofa i nijak nie idzie wyrobić się finansowo stawiając to wszystko co się wymyśliło.
Zagwozdkę mam już w pozycji 5, gdzie po 0-6 z Charlton, Barnsley stracił dodatkowo dwóch kluczowych zawodników za czerwone kartki. I czym tu postraszyć Derby co było moim pierwotnym zamiarem ?

Myślę sobie teraz, że z TG jednak zrezygnuje. Po pierwsze Championship i pewnie obroty będą niewielkie bo kto się na to porwie. W każdym razie bardziej podoba mi się "zestaw 2" a w nim wstępnie wyselekcjonowałem:
1 Barnsley v Derby (zupełnie nie wiem co postawić)
2 Blackburn v Huddersfield 0-0, 1-1
3 Bristol City v Birmingham (ciemna ze mnie tutaj masa)
4 Ipswich v Crystal Palace 1-0, 1-1, 2-1
5 Leeds v Burnley 0-0, 1-1
6 Middlesbrough v Nottingham (żebym to ja wiedział)

powodzenia

15 komentarzy:

  1. Co powiesz na zwyciestwo wigan w city? oba zespoly zagraja w finale fa cup. Wigan dzieki awansowi do finalu fa cup zagra w lidze europy. Juz na bank. Tak wiec niech city zgarnie puchar a niech ma. Mysli sobie wigan. Puscimy im alle za to dajecie 3 punkty w lidze. Wigan sie utrzymuje. City ma trofeum na koniec sezonu i wszyscy sa happy. Taka ciekawa teoria warta niezlych kursow. Widze ze kurs 14. Piekny singielek

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie zaznaczyłem 1X ale koncepcja którą podążasz :):) jest słuszna i bliska moim przemyśleniom....
    Dodatkowo jakaś mała walizeczka od boków też nie do pogardzenia. Albo dwie, dla jednych i drugich...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. witam
    Ktoś ostatnio pisał o kłopotach Arsenal Kijów. Nie bardzo chce mi się szukać w komentarzach do tyłu więc pytanie jest takie.
    Jak to się ma do dzisiejszego meczu
    Arsenal Kijów v Odessa 2 2,15 co wydaje się niezłym kursem jeśli te kłopoty ze składem są potwierdzone... (na Ukrainie 1,90)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 Arsenal v Everton 1
    2 Manchester City v Wigan X
    3 West Ham v Manchester Utd 2
    4 Fulham v Chelsea 2
    5 Barnsley v Derby X
    6 Blackburn v Huddersfield 1
    7 Bristol City v Birmingham X
    8 Ipswich v Crystal Palace X
    9 Leeds v Burnley X
    10 Middlesbrough v Nottingham 1
    11 Millwall v Watford 2
    12 Leicester v Bolton 1
    13 Peterborough v Brighton 2

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, spisałem i zagram :) (masz 50% ewentualnej wygranej z tego kuponu)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Minus to co do tej pory wydałes na moje kupony :)

    u_

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nieźle wyszło :)
    Chociaż niefart z tymi 1-0, 3-2, każdy dodatkowy remis to byłaby malina..
    A grałem tak:
    Ipswich v Crystal Palace HT/FT 1/1 3,70 (3-0)
    Arsenal v Everton HT/FT X/X 5,00 (0-0)
    Blackpool v Sheffield Wed HT/FT X/X 4,80 (0-0)
    Peterborough v Brighton HT/FT X/X 4,50 (0-0)
    Blackburn v Huddersfield HT/FT X/X 4,80 (1-0) głupek ze mnie..
    Leeds v Burnley HT/FT X/X 4,60 (1-0) szkoda bo liczyłem
    Leicester v Bolton HT/FT X/X 5,00 (3-2)
    Millwall v Watford HT/FT X/X (1-0) szkoda bo liczyłem mocno
    3/8 nieźle nawet przebiło stawkę :):)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Panie Pawle, co Pan myśli o takiej dubelce:
    M. City - Wigan H(0-1,5) 1,65-1,95 2
    VfB Stuttart - SC Freiburg 2,35-3,20-2,70 1

    Proponuję 1 na die schwaben, ponieważ sytuacja jest dość podobna do tej z 1 meczu. VfB już nie ma szans na puchary europejskie z miejsca w tabeli za to Freiburg jak najbardziej, poza tym w niedzielę mieżą się ponownie na MB arena i tu możliwe że gospodarze oddadzą punkty freiburgowi za miejsce w finale DFB. Wiadomo że puchar wygra Bayern, ale jako że już ma majstra, to miejsce w EL przypadnie drugiej drużynie...
    Nie wiem może to trochę naciągane ale... wypowiedzcie się Panowie.
    Pozdrawiam
    TotoPiotrek

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero wróciłem :)
    Co do Niemców to nie wiem, rzadko grywam. Z Wigan jest tak, że wszystko zależy od zaangażowania się w mecz MC bo przecież są lepsi o dwie bramki na pewno tylko czy będą chcieli to udowodnić.
    Ja grałem dzisiaj belgijski Lommel, serbską Jagodną i ukraińską Odessę (DNB)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. No to się nie popisałem :)

    u_

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tym razem też - grałem tanio i poza Ipswich nie trafiłem z trudnymi pewniakami XXX
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na blog bukmacherski poświęcony Premier League. Ciekawe analizy i wysokie kursy.

    Zapraszam :)

    typyzpremierleague.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tutaj się tak staram i nikt mnie nie pochwali :):):)
    Nie mówiąc o fruwającej dubli Manchesterów bo jeszcze grają ale choćby o wpisie z 16'46"
    gdzie Lommel 2-0, Jagodnik 4-1 i Odessa 2-1
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. no i ładnie Panie Pawle, moja dubelka też w zasadzie bez problemu przeszła :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, widziałem, pomysł z Freiburgiem bardzo dobry, w niedzielę trzeba będzie go postawić
    pzdr

    OdpowiedzUsuń