wtorek, 19 marca 2013

Odlot

witam

Wczoraj mi lekko odwaliło bo zamiast wziąć się za pożyteczne typowanie lub opracować tygodniowy program na życie hazardzisty, wyszukałem sobie pewien serial, założyłem słuchawki i przeleciałem dziesięć odcinków na deser zostawiając sobie końcówkę.
http://www.tvp.pl/vod/seriale/sensacyjne/tajemnica-twierdzy-szyfrow/wideo/odc1/27103



Jakież to szczęście, że posiadając Netia Player już chyba ze dwa miesiące dotychczas nie chce mi się uruchamiać tych wszystkich, dostępnych w systemie opcji.
Tak więc teraz do fryzjera, potem do pewnej dłuższej kolejki, kilka ostatnich odcinków "tajemnicy", Beulah Park i Sunland a w przerwach jak uporam się z bólem brzucha (oj żeby to nie to co mam na myśli) - spojrzę, być może łaskawie, na kolejkę angielskiej piłki.

pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Czocha to piękny zamek, mój rodzinny dom leży od niego w odległości 20 km.Pozdrawiam Borys

    OdpowiedzUsuń