czwartek, 28 marca 2013

Apatia

witam

Ludzie, jak mi się nic nie chce :)
Od czasu do czasu doświadczam zniechęcenia do wszystkiego co się rusza i teraz właśnie tak mam.
Sterta zapisków w temacie: co powinienem zrobić, stale się powiększa i przy dzisiejszym nastawieniu do świata jestem pewny, że większości ze spraw już nie podołam. A niektóre są naprawdę istotne. Czy to zwyczajne dla 58+ czy to może puka wiosna i coroczne wiosenne przesilenie, tego nie wiem.
Być może powinienem wziąć się za ciekawą robotę, otworzyć na nowo firmę albo po prostu wreszcie się ożenić :)
Zaraz byłoby co robić i żarty by się skończyły...
Z lenistwa wziąłem rano NHL (60min)
Ottawa v NY Rangers X 4,10 (stake 1/10) (result 3-0) down
Florida v Buffalo X 4,10 (stake 0,5/10) (result 4-4) ok
i Agnieszkę, że wygra turniej w Miami :) po 18,50 (wczoraj)
lecz żeby nie było śmiechu to oczywiście na los nie bardzo liczę, że Radwańska może ograć Serenę. Bardziej spodziewam się kontuzji i kreczu. A wtedy AR będzie do odstawienia po 3,50....

Kilka meczy piłkarskich wpisałem już na listę ewentualnych pozycji do gry ale o tym później. Jak to wszystko opracuję i wyślę.
Co myślicie o Legii po 2,30 ?

pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Chyba nie tylko tobie Paweł się nie chce ...

    :)

    u_

    OdpowiedzUsuń
  2. Pawel ja jako fan Widzewa od tygodnia zamiaruje postawic na "ulubiony" klub spod znaczka L a po takim kursie to juz obowiazek. qwasek

    OdpowiedzUsuń