niedziela, 25 kwietnia 2021

Niereformowalny STS

 witam

Miałem już wprawdzie w STS-ie nie grać i przestać się denerwować tym ich programem systemowym ale z lenistwa coś tam czasem postawię.
I otóż nic się nie zmieniło. Miałem wysłać 12 różnych, wymiennych kuponów po 0,01zl (5/13) a 2 (dwa) z nich mam zagrane po 4 (cztery) razy. 
Wygląda to tak. 
"Trwa przyjmowanie kuponu" (w tym białym prostokącie) wisi na stronie (jak na zdjęciu) już od godziny po wciśnięciu zatwierdzenia tylko raz. Zresztą nie można wcisnąć zatwierdzenia po raz drugi/trzeci/czwarty bo w czasie trwania "przyjmowania" jest to niemożliwe. Ze stroną nie da się nic zrobić tylko ją wyłączyć po czym ponownie się zalogować. I wtedy okazuje się, że mam zagrane kilka identycznych zakładów. Kiedyś po trzy, teraz nawet po cztery. Nie za każdym razem oczywiście. Strach trzymać tam więcej "kasy" bo przyjdzie moment, że wyczyszczą spory licznik i zatwierdzą 50, 100 a może i 1000 powielonych "rozpisów"...:)
W dziale pomocy twierdzą, że jest wszystko w porządku a mnie gula wychodzi na wierzch. Szlag mnie trafia dokumentnie.
W tej firmie nikt nic nie sprawdza, nie odpowiadają na reklamacje, takie leszcze do kwadratu. Niech wreszcie wejdzie do nas ta zachodnia konkurencja bo odechciewa się grać.


Ten problem pojawił się jakieś pół roku temu. Przedtem wszystko działało prawidłowo. Pewnie dołożyli jakieś filtry i nikt tego dogłębnie nie przetestował.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz