wtorek, 9 lipca 2019

W zasadzie nic nowego

witam

Upały odpuściły, przynajmniej da się już swobodnie oddychać i na powrót zająć własną bieżączką a że sprawy się skumulowały jest co robić. Otworzyłem sobie dwa kolejne, trudne tematy które być może nie skończą się w sądzie ponieważ bezapelacyjnie racja leży po mojej stronie ale gimnastyki będę miał co nie miara. Tak więc przeanalizowanie ustawy o prawach konsumenta i pomoc (osobiste wizyty) ze strony UOKIK, UKE i MRzK zajmie mi zapewne sporo czasu ale akurat czasu mam teraz w nadmiarze. O hazardzie nie myślę w ogóle i nawet Tour de France nie jest w stanie postawić mnie na nogi. W spokoju poczekam na ligową piłkę na której suma summarum nie przegrywam a o to przecież w tym wszystkim chodzi.
Sprawdzają mi się przy okazji wszelkie polityczne przemyślenia gdzie Prawo i Sprawiedliwość sięga po 48+%.
Przy przewidywanych kłótniach z rozdziałem nazwisk na listach opozycji i oczywistych migracjach z partii do partii z jednoczesnym obsmarowaniem porzuconych, PIS jeszcze zyska dodatkowe oczka co może przynieść rezultat w granicach większości konstytucyjnej.
Ok, biorę się za uporządkowanie spraw bo nikt za mnie tego nie zrobi...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz