niedziela, 2 czerwca 2019

Wróżenie z fusów

witam

Są sprawy o niebo ważniejsze niż hazard co udowodniłem sobie wczoraj stawiając się karnie na części rodzinnej, 18-tych urodzin wnuka mojego brata. Jak na mnie nawet zdrowo popiłem co mi się niezmiernie rzadko zdarza, przez co odpuściłem i finał ligi mistrzów, i upadek Majki na Giro, i zwycięstwo Igi Świątek.
Uroczystości "zaszczyciło" chyba z 50 osób a piękna, słoneczna pogoda na działce pod Warszawą dopełniła kolorytu.

Dzisiaj zabrałem się wreszcie za grę po kilkunastu dniach rozbratu chcąc wykorzystać Kamerun ale rozpisy ułożyłem bardzo bezpiecznie (4/13) i pewnie wyjdzie mi to na dobre. Już zawiódł Roglic (Giro) którego dostawiałem do trójki a on dojechał raptem 10-ty. Jak na specjalistę od czasówek po prostu klęska.

Świątek zagra jutro z najwyżej rozstawioną (nr 3) Rumunką Halep o ćwierćfinał Wielkiego Szlema i choć szanse na sukces ma minimalne to z przyjemnością mecz obejrzę. Iga jest aktualnie na pozycji WTA-63 https://live-tennis.eu/en/wta-live-ranking oraz 43 w WTA-Race o czym przed losowaniem par na RG nikt nie mógł nawet pomarzyć.

Rano wypiwszy kawę (zalewaną) spojrzałem na pozostałe na dnie fusy. Ułożył się tam rozłam w PSL i bądź całym blokiem bądź znakomitą większością próba dogadania się z Prawem i Sprawiedliwością. Warunki są jednak oczywiste. Odcięcie się od najbardziej "umoczonych" współpracą z POKO jednostek oraz przejęcie kontroli w co najmniej 60% gmin które jeszcze gdzieniegdzie tworzą z PO koalicję w samorządach. Nie ma nic za darmo....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz