środa, 10 czerwca 2015

Sezon ogórkowy

witam

Z coraz mniejszym zapałem zapełniam kolejne kartki bloga bo co by nie powiedzieć w sporcie niewiele się dzieje z tego, co mnie w typowaniu interesuje. Nie da się również ukryć, ze podawane pro publico bono propozycje zupełnie mi nie służą i coś co praktycznie nie może się wydarzyć zwykle niespodziewanie się przytrafia - i tak Hiszpanki ze statystyką 57%-43% posiadania piłki, 18-3 w strzałach na bramkę i 8-0 w kornerach po prostu sobie remisują (różnica kursów +5,5% przy notowaniu 1,23) - bo taki mają akurat okrutny kaprys.
W ostatnich minutach kończącego tryple meczu zaczynam już zwykle słyszeć głosy :) - i nie jest to na pewno stan chorobowy...
Tak więc o typach nie ma co pisać. Zbyt mało możliwości które na dodatek zbyt pechowo kończą.
Co innego w polityce.
Tutaj świat przyspieszył i na okoliczność jesiennych wyborów (jeśli będą) nijak nie mogę uporać się z procentową statystyką.
37% PIS (o ile nie zdelegalizują partii w najbliższych miesiącach) wydaje się niewyjęte. Do tego 102% PSL, dość sporo Kukiza, Stonogi, nieco Petru, Korwina i SLD. Nawet jakąś niewielką cząstkę przypisał bym dla Platformy O. w której choćby sam rząd zagłosuje na siebie. No i 30% głosów nieważnych które też trzeba wziąć pod uwagę.
W żaden sposób nie daje się toto zbilansować.

Czwartek, 11.06, godzina 00'01"
Przejrzałem golfowy turniej cyklu European Tour w Austrii
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2015/tournamentid=2015044/teetimes/index.html
... i muszę się przyznać, że 99% startujących zawodników to dla mnie absolutna niewiadoma.
Rzucił mi się w oczy jedynie młody Włoch Matteo Manassero o którym swego czasu wiele się mówiło. Zwycięstwo 80,00 to raczej zbyt optymistyczna opcja ale
M Manassero (1-10) 8,60
być może warte grzechu, co zasugerowałem moim angielskim znajomym...

W środę rano pisałem o przyspieszeniu w polityce i jak bym wykrakał. Dalej to już będzie tylko coś z klimatów Hitchcocka który twierdził, że "film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć"
A do uroczystego "oblania" znamienitym Don Perignon pewnej konkretnej dymisji posłuży:
Singapur 1,55  (result Kambodża v Singapur 0-4)
Thu,11 Jun 20157:30PM0701W CUPCAMBODIASINGAPORE6.004.501.35
kursy z 10'30", - kiedy grałem w nocy lokale mieli 1,27. Nic to, może wejdzie....

PiS: 12'00"
News z golfowego turnieju ET.
Wystartowała połowa pola i rzeczą absolutnie niesamowitą która powtarza się z tygodnia na tydzień jest fakt, że bity faworyt (5,50 na starcie) okupuje miejsce ostatnie. W tej chwili B.Wiesberger (+7) gra totalną "kaszanę" i jest to o tyle ciekawe iż jest to Austriak występujący na własnych śmieciach.
Przypadek analogiczny do: McIlroy w Irlandii czy Garcia w Hiszpanii.
Trzeba wyciągnąć z tego wnioski na przyszłość i nie tyle nie grać takich wystawek, ale wręcz grać na ich pojedynkową porażkę....(dotychczas omijałem takie pozycje szerokim łukiem)
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2015/tournamentid=2015044/leaderboard/index.html

Result: 22'00"
Nakląłem się dzisiaj za wszystkie czasy. Jako podstawową tryplę grałem Singapur, Katar, Arabia Saudyjska i o ile ci pierwsi weszli łatwo to Katar strzelił zwycięską bramkę w 99 minucie a Arabia Saudyjska w 94....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz