sobota, 25 maja 2013

Ślubowanie

witam

Zaraz po obiedzie zaczynam szykować się do uczestnictwa w ślubnej ceremonii.
Nie no, nie mój :) ci to ślub jeno syna mojej koleżanki. Ja mam jeszcze czas choć muszę się przyznać, że zaczynam o tym myśleć coraz poważniej. Istnieje wprawdzie mały kłopot z odpowiednią kandydatką ale to są rzeczy drugorzędne :)
Rano postawiłem na finał Ligi Mistrzów ale tylko dlatego, żeby coś się działo. Wymyśliłem sobie, pewnie znowu fatalnie:
(Bayern win & over 2,5) 2,78 (result 2-1)

Mam też zamiar puścić krótki kupon "azjatycki" ale nad nim jeszcze pracuję i go dopieszczam więc napiszę tylko, że po wciśnięciu odds na górnym pasku i sprawdzeniu meczów 25.05 i 26.05 wszystko widać jak na dłoni.. http://www.livescore.im/soccer
z kawalerskim pozdrowieniem
życzę powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz