piątek, 31 maja 2013

Powrót do źródła

witam

Kiedy dawno temu badałem swoje korzenie, wszystkie drogi w heraldyce prowadziły mnie pod Jezioro Bodeńskie w Szwajcarii gdzie podobno po raz pierwszy, wieki temu, zanotowano moje rodowe nazwisko.
Dzisiaj wrócę zatem do źródeł i pozwolę sobie postawić drugi zestaw "Toto gola" z czterema meczami tej mało przewidywalnej ligi. Może jakieś pokłady mentalnej wspólnoty pozostały po setkach lat i uda mi się coś przewidzieć.

Zestaw 2, Toto gol, 31.05, 1st 495.000
1 Sion v  FC Zurich typ (away/over)
2 Thun v Young Boys (1X/over)
3 Grasshoppers v Lausanne (home/over)
4 Servette v Luzern (radosna twórczość)
5 Turcja v Słowenia (czekam na podpowiedź) - towarzyski mecz na stadionie w Bielefeld (Niemcy)
6 Evian v Bordeaux (X2/under)

result
  • 0 wygranych 6 trafień - po 0.00 zł
  • 0 wygranych 5 trafień - po 0.00 zł
  • 0 wygranych 4 trafień - po 0.00 zł
  • 9 wygranych 3 trafień - po 413.40 zł

Zaliczyłem 32 dwójki grając pewniaka +/01 w Grasshopers i sięgając 2/2 w Thun a jedyna szansa na 8 trójek leżała w +/+ w Servette gdzie miałem i +/2 i 2/+ i byłem bliski spadnięcia na cztery łapy....

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz