niedziela, 15 września 2024

Powrót demonów

 witam

Weekendowy, jedyny kupon zakończył się zyskiem 6/1 i to dobra dla mnie informacja. Zwłaszcza w nocy Argentyna dała mi wspaniałe 3 remisy na 3 zagrane co postawiło zestaw na nogi. Bo przedtem doświadczyłem na nim (na kuponie) powrotu do starych, zapomnianych demonów które przy "siatkowej" grze zdarzały się co tydzień.
Już niemal na samym początku, kiedy stan trafionych meczów wynosił 2/2 przytrafił się kenijski rodzynek który złamał dobrą passę w 96 minucie z rzutu karnego.
https://www.livescore.in/pl/mecz/WMwYmdVI/#/szczegoly-meczu
Drugim psikusem zaszczycił mnie Liverpool (0-1) który wstawiłem jako element mający podwoić ilość zwycięskich linii. Suma summarum ostatecznie rozliczyli mi 126 tychże, z Liverpoolem byłoby ich 252 a z nieszczęsnymi Kenijczykami 462. Różnica jest zauważalna.
Niestety zrezygnowałem z zagrania Polonii Warszawa (3-0) a miałem ją już wciśniętą. Wyszedłem z założenia, że to może zbyt duże chciejstwo.

Magdalena Fręch zagra w nocy w finale WTA500 w Meksyku. Półfinał z doświadczoną 31-letnią Garcia był niesamowity. Pierwszy set  nasza odwróciła ze stanu 2-5, (dogrywka z 0-3) a drugi z 0-3 przy dwóch stratach własnego serwisu. 
W finale z Australijką Gadecki która weszła do turnieju z kwalifikacji Polka jest moim zdaniem zdecydowaną faworytką choć jeszcze kilka godzin temu buki dawały im równe szanse. No cóż zobaczymy.
Zaskoczył mnie pozytywnie Adrian Meronk (golf) który w pierwszej rundzie zawodów LIV w Chicago wypukał +1 powyżej par, ale w drugiej zaszalał -5 co daje mu aktualnie 4 miejsce.

Turniej "Skrill" tym razem słabiutko ale jednym obstawieniem trudno jest wyłapać dokładny wynik co było do przewidzenia.

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. W 4 rundzie konkursu "Skrill" 72% graczy nie trafiło żadnego wyniku (tak jak i ja) , 24% trafiło jeden wynik a 4% - 2 wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 runda konkursu to mecze:
    1. West Ham v Chelsea (derby)
    2. Fulham v Newcastle
    3. Liverpool v Bournemouth
    4. Tottenham v Brantford (derby)
    5. Crystal Palace v Manchester Utd
    6. Manchester City v Arsenal

    OdpowiedzUsuń