niedziela, 19 marca 2023

Świecenie oczami

 witam

Wynik w meczu piłkarskim można trafić lub nie ale uprzeć się jak osioł przy swoim jedynie słusznym scenariuszu powoduje, że szczęka opada do samej ziemi. Tak było w meczu Szwedów z Lechem gdzie otumaniony rozmaitymi informacjami nie dawałem żadnych szans Poznaniakom. Stary lis dał się wpuścić w kanał kiedy jak świeże bułeczki pobierał notowanie 2,65 i cieszył się jak cymbał, że bukmacherzy dają "szmal" za friko. Po raz kolejny wyszło na jaw, że nie mam co się wcinać w pojedynki międzynarodowe bo nie mam o tym pojęcia. W zasadzie ja to od dawna wiem i stąd te moje remisowe kupony 5/15.
Jedyna pociecha jest taka oto, że mecz wstawiłem jako element systemu ale wynik 0-3 aż wstyd na nim obserwować. 

Dwie kolejne wpadki "Platformy O" (wyrok sądu i sentencja wyroku zabójcy z 2019 roku oraz oświadczenie pełnomocnika posłanki ze Szczecina) sprawiły, że w najnowszym sondażu CBOS wśród zdecydowanych wyborców, Prawo i Sprawiedliwość przekroczyło 50%. (38-18 przy 26% niezdecydowanych)
https://www.tvp.info/68556840/najnowszy-sondaz-cbos-ogromna-przewaga-pis
Wybiegnę nieco w przyszłość. 
Niedziela, 15 października 2023. Dzień Papieski i pierwszy termin wyborczy który może ogłosić Prezydent. Chrześcijanie kontra "dzień dobry Panie profesorze" Stefanie.

A o 12'00"rusza drugi przejazd slalomu giganta kobiet. Maryna na czwartym miejscu ze stratą do wiceliderki 0,02 sek. Powodzenia.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz