wtorek, 24 sierpnia 2010

wtorek 24.08

witam

Nawiązując do statystyk (pisałem o tym wcześniej) espn nie wlicza goli do strzałów/niecelnych-celnych tak więc np Wigan v Chelsea z poprzedniego wpisu to 15(5)-11(8) ale tak naprawdę przy wyniku 0-6 to 15(5)-17(14). Trochę to zmienia obraz. ok

Dzisiaj CC i 4 kolejka Conferencji.
W Curling Cup wydaje się, że drużyny z wyższej półki podeszły do tych rozgrywek nieco solidniej. Poza zwykłymi kontuzjami, na ogół brak jest w preview osłabień spowodowanych oszczędzaniem graczy. No może poza Wolves które chce wypróbować dwóch 19-latków i Middlesbrough które szykuje jakieś mocniejsze roszady.
Z grupy moich walczaków część jest w słabszej formie (Tranmere, MK Dons, Blackburn) i boję się ich ruszać a przeciwko nim nie mam siły zagrać :), część gra chyba jednak z za silnymi paczkami (Morecambe). Ostał się jeno Watford.
Sunderland 1,50 w STS tez do przełknięcia więc spróbuję także, choć czarne koty jakoś nie zapisały się w mojej pamięci jako uczciwi pucharowcy.
O "czapach" papierowych nie ma co pisać, pewnie duża część wejdzie a niektórzy przejdą pewnie dogrywkami. Nie za bardzo się w to będę mieszał.
Z formy podoba mi się Leeds i Millwall ale czy wygrają z niezłymi przecież paczkami, nie jestem pewien.
Z "dogów" - do kuponów zabawowych ale odpowiednio dobrze płatnych wybrałem zwyczajowo trzy mecze z czego dwa w CC.
Zasilony Sheffield Wed i Bradford.
Jako trzeci stoi Wimbledon z Conference. Duża forma i póki co spore nadzieje kibiców te X2 może spowoduje. X2 w specjalnym rozpisie.
Z Conferencji narzuca się Crawley i Luton. Oba mocno faworyzowane ale czy oba wygrają ??
Te kursy 1,50 ostatnio nawalają seryjnie.
Crawley nieco osłabiony (-2) może nie starczy na Bath ?
Luton na strasznej fali ale przypominając sobie ubiegły rok :) to chałupy bym na nich nie postawił.
Z pary Wrexham, Mansfield wybrałem jednak Mansfield. Liczyc na przełamanie mocych walijczyków i to akurat z Kidderminster z którymi im wyraźnie w historii nie idzie nie mam siły.
Na potrzeby bloga:

Watford v Notts 1 1,75
Sunderland v Colchester 1 1,50
ako 2,62 stake 4/10

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz