wtorek, 7 grudnia 2021

Mikołajki 2021

 witam

Psim swędem udało mi się sprawić sobie prezent w STS.
13 kolejnych, trafionych kuponów ze średnim zyskiem 6/1 pozwoliło znacznie przebić licznik który uzupełniałem chyba z pół roku temu. Jeden z kuponów:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=373721990136552143&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Na innych polach brak mi spektakularnych sukcesów chociaż wciąż jadę na plusach.

W związku z pandemią mam mieszane uczucia. Swego czasu pisałem, że odmiany choroby dojdą do omegi i świat pędzi w tym kierunku.
Niestety, żaden rząd nie może wycofać się z promowania szczepionek bo wtedy by się zaczęło. Choć już przecież wiadomo, że zupełnie nie chronią one przed zakażeniem a co najwyżej przed lżejszym przebiegiem Covida. 
No właśnie, skoro nie chronią przed zarażeniem to czemu wciąż powtarza się idiotyzmy, że zaszczepieni nie zarażają innych. Zarażają. Co więcej, zaszczepieni są bardziej niebezpieczni bo żyją w przekonaniu, że ich choroba już nie dotyczy. Z rzadka robią testy bo mają "papier" i są poza wszelkim podejrzeniem. Obostrzenia w kinach, dyskotekach, teatrach itp są zatem chorobą większą od pandemii. Ale cóż, tak być musi do momentu w którym w każdej aptece można będzie kupić tabletkę tak jak teraz na przeziębienie czy grypę. A stanie się to wtedy, kiedy sprzeda się to wszystko co zostało eksperymentalnie wyprodukowane.

Piszę głupoty ?, być może. Ale tak jak z przyłbicami, tak jak z myciem rąk i rękawiczkami sprawę zamiecie się powoli pod dywan.

PiS: czwartek, 9.12
Na dzisiaj wymyśliłem sobie dubla którego przygrzałem dość solidnie....:)

Legia v Spartak 2 2,55
Cluj v Jablonec X2 1,58
ako = 4,03 (STS)

Na rybkę puściłem także standardowe 5/13
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=374321990143344625&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

No i "lotto" oczywiście. 13 baniek czas przejąć...:)

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Cześć, Spartaka sam pograłem za 2,65 w Super Kursach Superbetu, ale skąd ten typ na Jablonec? Pozdrawiam Paweł!

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Zbłądziłem, no cóż. Tak jak cały wczorajszy dzień we wszystkich grach. Tak sobie myślę, że gdyby nawet Jabcoki nie przegrały to Legia strzeliła by karnego w 98 minucie....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Strzeliłaby piszemy łącznie, a nie osobno. Granie Jabloneca to zwykły idiotyzm, tak samo jak klepanie tych remisów, które nigdy nie wchodzą. Zagraj poważnie jakiegoś dubla/tripla z kursami 2,00 i wyżej każdy, a nie jakieś 5/13 bez jakiegokolwiek sensu.

    OdpowiedzUsuń