wtorek, 17 sierpnia 2021

Szybki i wściekły

 witam

Kupiłem sobie nowy Huawei p40 lite i znowu mam co robić. Oczywiście zadowala mnie szybkość, pojemność i inne takie ale do wściekłości doprowadza brak google. Nie spodziewałem się, że to będzie aż taki kłopot. 
Z większością aplikacji idzie sobie poradzić ale na każdym kroku czyhają nowe niespodzianki. Od przenoszenia zdjęć i całkiem nowe albumy po komunikatory, mapy i youtube.
No i właśnie, chciałem wstawić zdjęcie ale nijak nie mogę go skopiować z chmury....
Ok, trafię wieczorem 6 w lotto to kupię od nich te całą sieć.... :)

Niedziela u brata z Sarą

Szczepionki...?
https://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/nasze-zdrowie/izrael-coraz-wi%C4%99cej-nowych-przypadk%C3%B3w-koronawirusa/ar-AANqc4C?ocid=msedgntp
Populacja 7.500.000 Dzienna nowych zakażeń 8.000
To tak jakby u nas było 40.000
A byli wzorowo zaszczepieni.....

cdn
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. zakup Huawei obecnie to kryminal - masz pelno lepszych alternatyw w tej cenie jak Oppo, Poco, Xiaomi itd. - omijanie sklepu Google to wylacznie dla pasjonatow i masochistow.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, niestety. Dlatego zatytułowałem newsa jako "szybki i wściekły". Nigdy nie interesowałem się zbytnio telefonami. Miały działać. Teraz jednak sprawdziłem 8/128 5G - to mi pasowało. I tutaj P40 jest niezły naprawdę. Nawet nie przypuszczałem, że może mieć ograniczenia w google. To zresztą też sprawdzałem wbijając model na przeglądarce. W opiniach ludzi, żadnych zastrzeżeń nie było.
    No cóż, poszło. Część udało się już zainstalować ale tracę czas a to mnie najbardziej wścieka..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Phone clone
    Jadę ze starego, zobaczę co wyjdzie...:)
    https://www.bing.com/videos/search?q=huawei+p40+sklep+google&docid=607998989355135226&mid=9BECFFD16FD820C96D619BECFFD16FD820C96D61&view=detail&FORM=VIRE

    OdpowiedzUsuń
  4. Trwało ze 2 godziny ale przeszło co chciałem. Twoje urządzenie jest teraz w optymalnym stanie. Taki dostałem komunikat....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A Gambling Experience Through the 2021 Play Online Satta King Game
    Have you ever considered playing the 2021 game on your computer? You may have seen the ads for it on TV and in magazines. The game is called Satta King. In case you don't know, Satta means pot. That makes the game of online gambling all the more interesting to me.
    What is exciting about sattaking? First of all, you never know what you are going to get. If you are playing a satta game, there are usually several pots to win. If you are trying to select the best bet Satta Bajar, the best bets are those that will produce the highest payout. It is very easy to lose money in satta because if you don't know when to stop, or how much to put down, you can spend too much on trying to hit the "sweet spot." That's why I love Satta Result.There are other types of online betting games that you can play on the Internet. Some of them are referred to as blackjack, craps, roulette, baccarat, poker, etc. No matter what you want to play, there is only one type of online game that you can play on the Internet and that is Satta. In satta game, you choose a card, whether you have one or not, and you call that card. You have to follow through until you choose a card.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice Post Your substance is extremely moving and liking I truly like it.Satta king, Satta you must have heard this name many times. This name (satta) is very famous in India. Satta king (सट्टा किंग ) is a kind of Online and offline lottery games based on numbers from 00 to 99 which comes under satta "Gambling". The real name of this game is Satta king, in which "Satta" means betting or gambling and "king" means a pot through which a number is drawn out. In the Satta king game, people wage money on their chosen numbers from between 00 to 99. After which, a number is drawn out of the pot. Whichever person's number was drawn out, He would win the prize and people called him as the Satta king. Satta king

    OdpowiedzUsuń