środa, 3 lutego 2021

his counter has been viewed 473,202 times by 100,000 visitors!

 witam

Na okoliczność chińskiego bloga to pewnie pryszcz ale u nas 100.000 visitors to jednak jakaś znacząca liczba. I to nie na twitterze, facebooku czy innym wynalazku który prawie każdy śledzi codziennie na smatfonie ale na blogu który ma co by nie mówić znakomicie mniejszy zasięg oglądalności.

Niezły numer, dopiero co wstałem z łóżka i właśnie o 17'17" jestem na etapie pierwszej kawy.
Sprawdziłem jedyny kupon 5/13 który wczoraj wysłałem a który jak się okazało nieźle rokuje poza oczywiście Świątek (1,60) którą bez sensu dostawiłem do elementów.
Bez sensu bo zamiast mieć taka kartę...
https://www.bing.com/images/search?q=%c5%9bwi%c4%85tek+iga&form=HDRSC2&first=1&tsc=ImageBasicHover
...Iga pakuje się w polityczne klimaty.


Co do przemiany innego przebierańca....:)

Ok, zakończyłem z umiarkowanym sukcesem turniej brydża...:)
...i jestem na etapie....
Dowód na to, że nawet rzeczy oczywiste mogą być złudne....
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz