piątek, 1 października 2010

Plan na 2.10.2010

witam

Dzisiejsze mecze ligi angielskiej muszę potraktować nieco „z przymróżeniem oka”. Już tyle razy przewiozłem się w tym roku na pojedynkach które wydawały się „czapowe” i tyle razy opadła mi kopara :) , że napinać się nie ma sensu.
Tak więc nie wyobrażam sobie, żeby Queens Park nie puknął w derbach Londynu Crystal Palace. Crystal osłabiony (-3 podstawowych) a QPR z parą Helguson, Mackie po prostu musi ich zniszczyć. Dodatkowo obrona QPR w 8 meczach ligowych z 9 rozegranych, nie straciła bramki.
Na boisku oczywiście może być różnie i moje nadzieje, jak to ostatnio z anglikami bywa rozwieją się po kilku minutach ale póki co wiara jest mocna i niezachwiana :)
Drugi mecz który mi chodzi po głowie to Rushden and Diamonds w pojedynku z Altrincham.
Altrincham bez dwóch podstawowych obrońców.
Z „dopalaczy” dwa mecze Estonii, Flora która ma przez kilka lat same zwycięstwa z wrogiem :) i Levadia której przez parę lat przydarzył się wprawdzie remisik ale w meczu wyjazdowym (1,22*1,30). Jak co rok te dwa tallińskie orły rozwiążą między sobą kwestie mistrzostwa.

Będę sukcesywnie dopisywał info do tej notki w miarę nowych pomysłów :)

PS:
Championship
Męczy mnie HW - Middlesbrough v Portsmouth ale skoro przestali już wierzyć w nich kibice (ok 4,00 na wejście do szóstki, a przecież strata do 6-tego to tylko 5pkt). Raczej nie będę tutaj „kopał się z koniem” i poobserwuje tylko ich popisy.
Z innych meczy, na oko podoba mi się Leicester. Trudno ich jednak postawić po tak nieciekawym starcie sezonu (trochę również niefartownym). Scunthorpe to obok CP nadal główny faworyt do spadku z ligi i czekam (czy się doczekam) na ich seryjne porażki.
Do Norwich (3,00) z kolei, który naturalnie wydawał się być dobrym away win, zniesmaczyły mnie wyniki z ubiegłych sezonów w którym BC ich regularnie bił. Na dzisiaj BC gra niezłą „kaszanę” ale h2h to jednak poważna (jak dla mnie) przeszkoda.
PS2:
League One
Od czasów P. Marinera :) lubię grać Plymouth kiedy grają u siebie. Kiedyś byli w tym niezawodni.
Dzisiaj spotykają się z Hartlepool, którzy wciąż są jednym z głównych kandydatów do spadku z ligi.
Z pary faworytów Saints – Huddersfield zdecydowanie wybieram tych drugich.
Do rozpisowych away win, rozpatrywałem Swindon i Charlton i po burzy mózgu padło na Charlton w derbowym pojedynku z Brentford.
PS3:
Z pozostałych lig wybrałem na razie Aldershot, i z lekkim niepokojem złączkę Wimbledon/Crawley a zastanawiam się nad Shrewsbury.
Ze spadków kursów ciekawy staje się Vaduz (1,60) ale Szwajcaria to bardzo......... niewdzięczna :) liga.
15.25 PS4:
Streda v Slovan 2 1,85 (mocne spadki do 1,40 ale może to podpucha)
Litex v Czernomore 1 1,45 (spore rk - kiedyś Bułgaria wchodziła jak w masło, teraz gorzej)

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz